Rusza cykl "Profesjonaliści Wólczanka"

Wólczanka promuje swoją najnowszą kolekcję jesień-zima cyklem "Profesjonaliści Wólczanka". Jego bohaterami będą przedstawiciele różnych zawodów, na co dzień wybierający do pracy koszule Wólczanki.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

- #Profesjonaliści Wólczanka to cykl, który od jakiegoś już czasu żyje swoim życiem w naszych  kanałach social media. Przedstawiamy w nim interesujących ludzi, zafascynowanych swoim zawodowym życiem - profesjonalistów przeróżnych zawodów, którzy wybrali koszule Wólczanki - tłumaczy założenie cyklu Dariusz Jarzynka, dyrektor kreatywny marki. - Zauroczeni autentycznością naszych bohaterów, ich naturalną siłą, wiarygodnością i różnorodnością  -  zaprosiliśmy ich do tworzenia naszej kampanii na sezon jesień zima 2019/2010, w której stali się autentycznymi twarzami marki Wólczanka - dodaje Jarzynka.

Ośmioro klientów w kampanii Wólczanki

Spośród kilkudziesięciu uczestników projektu #Profesjonaliści marka wytypowała ośmioro bohaterów do kolejnej odsłony cyklu. Są to:  malarz Marcin Telega, prawnik Gabriela Lenarczyk, pisarz Max Czornyj, ilustratorka Paulina Kielar, florysta Jacek Batko trenerka personalna Adrianna Palka, oraz właściciele sklepu z kapeluszami Karolina i Kasza i Boris Gall

Wymienieni profesjonaliści zostali zaproszeni przez markę do wzięcia udziału w wizerunkowej sesji zdjęciowej, promującej kolekcję marki na sezon jesień-zima 2019. Jej efekty będzie można oglądać na witrynach butików w całej Polsce oraz kampanii Wólczanki w prasie i internecie.  

Sesji autorstwa Agnieszki Rzymek towarzyszą krótkie filmy, w których każdy z bohaterów opowiada o swojej pracy i definiuje, czym jest dla niego profesjonalizm. Ich autorem jest Grzegorz Łach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta