SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Ruszaj na zakupy” w kampanii Kociołków Łowicza

Ruszyła kampania reklamowa nowych Kociołków do syta Łowicza (Agros-Nova). Akcję – obejmującą radio, prasę i internet – przygotowały firmy DDB Warszawa i Mediacom Warszawa.

Rozpoczęta właśnie kampania Kociołków do syta marki Łowicz reklamuje ich dwa nowe warianty: chłopski oraz a’la carbonara. Przekaz opisuje skład tych produktów oraz apetycznie prezentuje przygotowane z nich dania. Celem akcji – prowadzonej pod hasłem „Ruszaj na zakupy! Dwa nowe Kociołki już są” – jest promocja tych produktów w sezonie letnim, który stanowi szczyt sprzedażowy dań gotowych.



Kampania obejmuje radio (największe stacje ogólnopolskie, w tym Radio ZET i RMF FM, sieci ponadregionalne i prawie 50 stacji lokalnych), prasę (40 wysokonakładowych magazynów kolorowych z różnych segmentów) oraz internet (największe portale).

Akcję przygotowały agencja reklamowa DDB Warszawa (kreacja) oraz dom mediowy Mediacom Warszawa (planowanie i zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: „Ruszaj na zakupy” w kampanii Kociołków Łowicza

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl