SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Ruszaj w teren z Nevadą'

Scandinavian Tobacco wprowadził na rynek odnowione opakowanie jednej ze swoich flagowych marek - Nevady.

Wprowadzenie nowych opakowań Nevady wsparte jest największą w historii marki kampanią marketingową. Prowadzone są silne działania merchandisingowe – agencja Proximity przygotowała ponad 20 różnych materiałów POS wspierających widoczność nowego opakowania w punktach sprzedaży. Są to między innymi hangery, plakaty, dyspensery, ulotki,  bankiery, naklejki, billonownice, narożniki, standy, podajniki i  backlity. Dodatkowo przygotowano materiały informacyjne do prasy branżowej i hurtowni.

     

Z okazji wprowadzenia nowego opakowania Agencja Proximity wraz z działem marketingu Scandinavian Tobacco przygotowała również konkurs konsumencki „Ruszaj w teren z Nevadą”, w którym główną nagrodą jest terenowy samochód Mitsubishi L200. Dodatkowo, wymieniając kody kreskowe z opakowań, w konkursie Nevady konsumenci mogą zdobyć dodatkowe nagrody – skórzane paski, torby podróżne oraz zestawy kina domowego.

Agencja Proximity pracuje dla marki Nevada po wygranym przetargu.  

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Ruszaj w teren z Nevadą'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl