SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ruszył Cannes Lions 2006

Wczoraj rozpoczął się 53. międzynarodowy festiwal reklamy Cannes Lions. Potrwa do 24 czerwca.

W tym roku na największej tego typu imprezie na świecie odnotowano około 25 tys. zgłoszeń w następujących kategoriach: „Lions Direct” (najlepsza reklama), „Media Lions” (najlepsze wykorzystanie mediów do celów reklamowych), „Outdoor” (najlepsza reklama zewnętrzna), „Radio Lions” (najlepsza reklama radiowa), „Cyber Lions” (najlepsza reklama online), „Press” (najlepsza reklama prasowa), „Film” (najlepszy film reklamowy). Najważniejszą i najbardziej prestiżową nagrodą za, zintegrowane kampanie promocyjne jest „Titanium Lion” (Tytanowy Lew).

Od tego roku pojawiła się nowa kategoria „Promo Lions” (promocja sprzedaży). Promocja sprzedaży produktów i usług obejmuje takie działania jak public relations, prezenty, prezentacje, wystawy związane z kampania promocyjną.

Planowana na ten rok także druga nowa kategoria „Design”, została przesunięta na 2007.

W trakcie tygodniowego święta reklamy odbędzie się dodatkowo 39 seminariów, 11 warsztatów, kilka ceremonii i uroczystych gal.

Polskę reprezentuje 109 prac. Pod względem ilości prac zajmujemy 36 miejsce, i jesteśmy daleko za liderami, Stanami Zjednoczonymi, skąd wpłynęło ponad 3000 zgłoszeń.

Na tegorocznym konkursie reklamy Cannes Lions nasz kraj reprezentuje dwóch jurorów: Grzegorz Mogilewski (Max Weber), który będzie jurorem w kategorii „Cyber Lions” oraz Piotr Alchimowicz, dyrektor kreatywny agencji OgilvyOne i OgilvyInteractive, będzie oceniał prace w kategorii Direct Lions (marketing bezpośredni).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ruszył Cannes Lions 2006

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl