Ruszył Happy Ent. YouTuberzy stawiają na bezpośrednią współpracę z reklamodawcami

Siedmioro youtuberów ruszyło z własnym konglomeratem Happy Ent. Nie jest odrębną spółką, stawia jednak na ścisłą współpracę przy pozyskiwaniu klientów i tworzeniu jakościowych treści na YouTube. Grupie zależy na pracy  z reklamodawcami bez pośredników, np. sieci partnerskich. - Nie palimy mostów, chcemy współpracować z każdym, kto chce pracować z nami. Zależy nam jednak na skracaniu drogi współpracy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Dąbrowski, jeden z założycieli Happy Ent.

Justyna Dąbrowska
Justyna Dąbrowska
Udostępnij artykuł:
Ruszył Happy Ent. YouTuberzy stawiają na bezpośrednią współpracę z reklamodawcami
Od lewej: Igor Leśniewski i Maciej Dąbrowski

- Każdy z nas jest obecny na YouTube od lat – razem tworzyliśmy tę platformę, zdobywaliśmy doświadczenia i wraz z markami stawialiśmy pierwsze kroki w influencer marketingu – mówi Karolina Pielesiak z kanału Szparagi. – Przez ten czas udało nam się dokonać ogromnego skoku jakościowego w produkowanych materiałach i rozwinąć się, jako twórcom. Z drugiej strony nauczyliśmy się, jak skutecznie i profesjonalnie rozmawiać z klientami, a równocześnie proponować naszym widzom wiarygodne, ciekawe i odpowiadające ich potrzebom treści. tworząc Happy Ent., chcemy wykorzystać tę wiedzę - mówi youtuberka.

- Nie zgadzamy się ze wszystkim, co dzieje się na YouTube. Niektóre treści są trochę próżne, chcemy z tym walczyć, zbierając się w mocniejsze grono - dodaje Igor Leśniewski.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/talentmedia-i-lifetube-zintegruja-technologie-i-produkcje-pozostana-osobnymi-markami ##

Koniec współpracy z MCN-ami

Niemal wszyscy influencerzy z Happy Ent. zakończyli współprace z sieciami partnerskimi. Wiktor Mrozik (Mrozik Oficjalnie) jest w sieci partnerskiej TVN Emotion Studio. Na razie w planach nie ma poszerzania zespołu o nowych twórców.

- Każdy z nas jest na tyle odrębną jednostką, że nie chcemy wspólnie odpowiadać za wszystkie tworzone treści. Każdy z nas ma własną działalność gospodarczą, ale zrzeszamy się w konglomerat twórczy. Nie będziemy przyłączali kolejnych twórców tylko dlatego, że są chwilowo na topie, tak jak to się robi w MCN-ach. Promujemy siebie, mamy własnych menadżerów  - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Dąbrowski z Happy Ent.

Jak dodaje Dąbrowski, w sieci znany też pod pseudonimem Człowiek Warga, twórcom w Happy Ent. zależy na jak produkcjach dla klientów, które będą pasować do profilu ich kanałów, jak i wartości wyznawanych przez marki. Bardzo  ważne w tym kontekście jest też stawianie na jakość filmów.

- Jestem w stanie zrobić materiały i bardzo tanio, i bardzo drogo. Staramy się nie bawić w półśrodki, zatrudniamy profesjonalne ekipy. Do tej pory mały nacisk kładziono na produkcję. Teraz zdarzają się i takie filmy, które kosztują 50 albo 100 tysięcy złotych. Ja zatrudniam ludzi na stałe i to kosztuje mnie około 15 tysięcy złotych miesięcznie - dodaje Dąbrowski.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/krzysztof-gonciarz-tofu-media-tworcy-paulina-lis-karol-paciorek-mietek-mietczynski-jan-jurkowski-marek-hucz ##

"Nie palimy mostów"

Twórcy współpracować będą na polu kreacji i produkcji treści wideo, ale przede wszystkim, w zakresie współpracy przy kampaniach reklamowych, z klientami, domami mediowymi i agencjami.

- Nie wykluczamy projektowej współpracy z sieciami partnerskimi. Nie palimy mostów, chcemy współpracować z każdym, kto chce pracować z nami. Zależy nam jednak na skracaniu drogi współpracy. Nie chcemy bawić się w "głuchy telefon", kiedy w proces decyzyjny [przy kampanii reklamowej - przyp.] włączone są nawet cztery osoby. Umiemy bezpośrednio pracować z klientem, domem mediowym, agencją.

Od strony biznesowej projekt wspiera Artur Kurasiński. Za obszar komunikacji odpowiada Daniel Barszcz (poprzednio w LifeTube).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny