SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ruszył konkurs na obsługę 1,2 mln zł budżetu kampanii Ministerstwa Środowiska o ochronie powietrza

Ministerstwo Środowiska na blisko dwumiesięczną kampanię o ochronie powietrza przeznaczy kolejne 1,2 mln zł. Po tym, jak wybrał do jej realizacji agencje Profile i Bringmore Advertising, teraz szuka firmy, która zajmie się na jego zlecenie zaplanuje i wykupi czas reklamowy w telewizji i radiu.

fot. Shutterstock.com Article

Kampanię na temat ochrony powietrza zaplanowano na wrzesień i październik br. Pracuje nad nią konsorcjum agencji Profile i Bringmore Advertising, wybrane przez Ministerstwo Środowiska na początku lipca br. Swoją pracę wyceniło na ponad 3,5 mln zł.

Teraz resort rozpisał konkurs na firmę, która zajmie się emisją reklam w telewizji i radiu. Budżet na emisje wynosi 1,2 mln zł.

W ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowane będą dwa spoty: „Co to jest atmosfera?” i „Sąsiad” - w wersjach 30- i 15-sekundowych, a w radiu reklama pod hasłem „Radość z jazdy”. Na telewizję pójdzie 85 proc. budżetu, na radio pozostałe 15 proc.

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do końca lipca. Zwycięzca zostanie wybrany 7 sierpnia, a umowa  z nim zostanie podpisana do 14 sierpnia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ruszył konkurs na obsługę 1,2 mln zł budżetu kampanii Ministerstwa Środowiska o ochronie powietrza

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl