Ruszył konkurs na realizację kampanii promującej „modę na wieprzowinę”

Związek Polskie Mięso planuje przeprowadzić kampanię ochrony wizerunku mięsa wieprzowego w Polsce pod roboczym tytułem „Moda na wieprzowinę”. Przeznaczy na nią pół mln złotych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ruszył konkurs na realizację kampanii promującej „modę na wieprzowinę”
fot. Shutterstock.com

Dokładny termin realizacji zaplanowanych działań na obecnym etapie nie jest znany. Związek Polskie Mięso zaprosił agencje do składania ofert na przygotowanie i realizację kampanii pod hasłem „Moda na wieprzowinę”. Zwycięską firmę tego postępowania wybierze najpóźniej 17 kwietnia br.

Kampania ma na celu poprawę wizerunku mięsa wieprzowego w Polsce. Działania o zasięgu ogólnopolskim będą promować świeżą, chłodzoną i mrożoną wieprzowinę oraz produkty wytworzone na jej bazie. Ich celem będzie uświadamianie konsumentów na temat jakości i wartości odżywczej tych produktów. Mają odwrócić negatywny wizerunek ,,tłustego” i ,,niezdrowego” mięsa wieprzowego i jego przetworów oraz wytworzyć modę na jego konsumpcję.

Akcja ma obejmować aktywności w telewizji (m.in. lokowanie produktu), internet, prasę, pokazy kulinarne dla konsumentów i warsztaty dla przedstawicieli kanału HoReCa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana