SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ruszył nowy serwis internetowy Polskiego Radia

Polskie Radio zaprezentowało wczoraj nową wersję serwisu internetowego, który ma zapewnić użytkownikom dostęp do najświeższych materiałów ze wszystkich anten PR oraz treści archiwalnych.

Ruszył nowy serwis internetowy Polskiego Radia

- Zmieniając portal Polskiego Radia mierzymy w konkurencję, chcemy wyposażyć go w cechy, jakimi nie dysponują dostępne serwisy. Naszym najważniejszym atutem jest wielka fabryka dźwięków i newsów o nazwie Polskie Radio. Mamy ogrom treści antenowych, wspaniałe archiwa, ale również młodą i ambitną redakcję internetową. Wiemy jak odpowiedzieć na wyzwania rynku i jednocześnie pielęgnować misyjny charakter serwisu polskieradio.pl - mówi Andrzej Mietkowski, szef zespołu tworzącego nowy serwis internetowy PR.

Beta.polskieradio.pl to nowe serwisy internetowe anten, serwis newsowy i serwisy tematyczne, radio internetowe (moje.polskieradio.pl) oraz nowe funkcjonalności ramówki i możliwość tworzenia swojego radia z dostępnych dźwięków.


- Zawartość nowego portalu to przede wszystkim newsy tworzone przez dziennikarzy PR oraz zintegrowane materiały z wszystkich anten Polskiego Radia. Znajdą się na nim - poza bieżącymi treściami - także niedostępne dotychczas scyfryzowane nagrania i unikalne materiały archiwalne. Chcemy też, aby na naszym portalu skonsolidowane zostały materiały polskojęzycznych rozgłośni radiowych - m.in. RFI, Deutsche Welle, Wolnej Europy czy BBC Polska. Jest to o tyle ważne, że większość z nich już nie funkcjonuje i moglibyśmy stracić te często bardzo wartościowe historycznie publikacje - powiedział w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Paweł Majcher, członek zarządu Polskiego Radia.

W najbliższych tygodniach będą funkcjonowały dwie wersje portalu Polskiego Radia: dotychczasowa polskieradio.pl i nowa pod adresem beta.polskieradio.pl.


Nowy serwis internetowy radiowej Jedynki



Nowy serwis internetowy radiowej Trójki

 

Projekt portalu powstał przy współpracy z agencją MRM Worldwide, a za jego wdrożenie techniczne odpowiada firma Billenium. Tworząc nowy serwis Polskie Radio blisko współpracuje także z Narodowym Centrum Kultury i z Narodowym Archiwum Cyfrowym.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ruszył nowy serwis internetowy Polskiego Radia

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sammy
trochę żenada ten nowy portal, masa elementarnych błędów, choćby logo nie przenoszące do strony głównej, nie działające linki. Na stronie Czwórki nawet mapy zasięgu nie można znaleźć.
To nie jest beta, to bardzo wczesna alpha co najwyżej, takie błędy powinny być wychwycone na etapie kodowania a nie na etapie pokazywania ludziom.
8 8
odpowiedź
User
Krzysiek
Projekt moje.polskieradio.pl bardzo dobry (chociaż brak wyszukiwarki to kompletna klapa, bo trudno wyklikać coś czego szukamy), ale ujednolicanie na siłę stron 4 rozgłośni to błąd. Każda z nich ma swój charakter, który kompletnie ginie po redesignie. Proponowałbym po prostu wprowadzenie nowych technologii pod płaszcz bieżących stron a ujednolicić tylko nagłówki stron, tak jak było to dotychczas.
Poza tym tak jak pisał sammy, masa błędów i niedociągnięć na tym etapie to lipa :/
8 8
odpowiedź
User
Sprzedam Polityka.tv
Jaka to grupa docelowa?
8 8
odpowiedź
User
Przemek
Oczywiście radia można posłuchać w zamkniętym formacie Real Audio. Przedtem PR stawiało na wbudowane windowsowe WMA. O strumieniach mp3 i Ogg PR nie pomyślało, bo i po co?
8 8
odpowiedź