Ruszyła akcja Polskiego Radia „Choinki Jedynki”

W tym tygodniu rozpoczęła się świąteczna akcja charytatywna Programu 1 Polskiego Radia. Pod hasłem „Choinki Jedynki” publiczny nadawca będzie zbierał pieniądze m.in. na rzecz Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”.

kl
kl
Udostępnij artykuł:

Radiowa Jedynka organizuje wydarzenie „Choinki Jedynki” po raz dwunasty. W ramach akcji do 25 listopada br. dzieci w wieku od 6 do 16 lat mogą nadsyłać namalowane przez siebie obrazki, na których można przedstawić swoje wyobrażenie świąt Bożego Narodzenia. Obrazki te zostaną w dniu finału akcji - tj. 12 grudnia br. - zlicytowane, a fundusze przekazane na rzecz dwóch organizacji: Fundacji „Mimo Wszystko” Anny Dymnej oraz Stowarzyszenia Debra Polska Kruchy Dotyk.

Zaplanowano także wydarzenia towarzyszące. 24 listopada br. w głównej siedzibie Polskiego Radia swoje talenty plastyczne zaprezentują gwiazdy. Prace poświęcone Bożemu Narodzeniu przygotują m.in. Anna Komorowska (która objęła całą akcję patronatem honorowym), Maryla Rodowicz, Beata Tyszkiewicz, Joanna Szczepkowska, Stan Borys, Jerzy Owsiak, Irena Szewińska czy Przemysław Saleta. Prace przygotowane przez przyjaciół radiowej Jedynki będzie można kupić podczas aukcji organizowanych od 2 do 8 grudnia br. w 7 wybranych miastach Polski (poprowadzi je Roman Czejarek) oraz na antenie radiowej Jedynki.

grafika

Zarówno finał akcji, jak i licytacje będą szeroko relacjonowane na antenie radiowej Jedynki.

W trzecim kwartale br. udział radiowej Jedynki w rynku radiowym w Polsce wyniósł 11,2 proc. (badanie Radio Track - więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej