SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ruszyła kampania „A Ty, co ułożysz z Cheetos?”

Marka chrupek Cheetos wystartowała z nową kampanią „A Ty, co ułożysz z Cheetos?”, w ramach której zachęca konsumentów do kreatywnej zabawy kształtami chrupek i układania z nich obrazów. Za realizację odpowiadają VMLY&R oraz Media Direction OMD.

Article

Kampania została podzielona na dwa etapy, z których każdy poświęcony będzie różnym wariantom chrupek Cheetos. W pierwszej odsłonie, która zakończy się pod koniec września, nacisk położony został na promowanie podstawowej oferty chrupek Cheetos.

Brand hero marki - gepard Chester - w spocie reklamowym zachęca konsumentów do odkrywania w sobie duszy artysty. Pokazuje, że wystarczy jedynie odrobina wyobraźni, aby liczne kształty chrupek stały się doskonałym narzędziem do tworzenia dzieł sztuki. Spot emitowany jest w telewizji i digitalu (w tym mediach społecznościowych). Specjalna ekspozycja produktów powstanie też w punktach sprzedaży.

Druga odsłona akcji została zaplanowana na październik i listopad. Bohaterem drugiej odsłony będzie Cheetos Mix-ups, czyli paczki zawierające trzy różne kształty, w trzech różnych smakach.

Za realizację i lokalną adaptację kampanii na polski rynek odpowiedzialna jest agencja VMLY&R Poland. Kampanię w TV i kanałach cyfrowych zaplanował dom mediowy Media Direction OMD.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania „A Ty, co ułożysz z Cheetos?”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wincey&wincey
Nie baw się jedzeniem - mówili. Te chrupki są tak o kant dupy potłuc, że nadają się już tylko do układania wzorków. Brawa dla marketingu...
1 0
odpowiedź