SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ruszyła kampania 'Naturalne geny'

Śniadanie prasowe i uruchomienie serwisu internetowego rozpoczęłykampanię "Naturalne geny". Akcja promuje znakowanie żywnościmodyfikowanej genetycznie.

Kampania "Naturalne geny" ma na celu zwrócenie uwagi konsumentówna problem żywności modyfikowanej genetycznie oraz odpowiedniegoznakowania na etykietach takich produktów. Akcję prowadzoną przezInstytut Spraw Obywatelskich zainaugurowało śniadanie prasowe zudziałem ekspertów w zakresie żywienia i biotechnologii, podczasktórego serwowano dania pochodząe wyłącznie z ekologicznych upraw.Jednocześnie uruchomiono serwis internetowy www.naturalnegeny.pl, w którymmożna zapoznać się z informacjami na temat żywności modyfikowanejgenetycznie oraz podpisać list popierający wprowadzenie oznakowaniana etykietach zawierających ją produktów spożywczych. W najbliższymczasie na stronie pojawią się komiksy i filmy animowaneprzybliżające tę tematykę.

geny

Kampanię - zaplanowaną do końca roku - przygotował Green Tank,zielony departament agencji Brainshop U-boot, natomiast organizacjąśniadania prasowego zajęła się agencja Trattoria PR.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania 'Naturalne geny'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl