SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ruszyła kampania wizerunkowa Jedynki

Ruszyła kampania reklamowa Programu 1 Polskiego Radia. Kampania ma charakter wizerunkowy, a jej celem jest zwrócenie uwagi na różnorodność tematów i uniwersalność stacji.

Ruszyła kampania wizerunkowa Jedynki

Kreacja uwypukla trzy główne elementy charakteryzujące antenę: informacje, muzykę i sport.

Hasło kampanii "Z miłości do radia", jak podaje stacja, ma podkreślić lojalność i przywiązanie słuchaczy do rozgłośni.

Kreację opracował Paweł Miszewski, artysta plastyk, przy współudziale studia kreacji Imagine. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dział promocji Polskiego Radia.

Kampania obejmuje prasę - dzienniki ("Gazeta Wyborcza", "Dziennik", "Rzeczpospolita", "Fakt", "Super Express", "Przegląd Sportowy" oraz 25 tytułów dzienników regionalnych), tygodniki ("Polityka", "Wprost", "Tele-Tydzień", "Przyjaciółka"), telewizję publiczną oraz nośniki reklamy zewnętrznej (billboardy i miniboardy).

Kampania potrwa do końca września.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania wizerunkowa Jedynki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl