SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ruszyła nowa kampania Link4

Od 1 października w głównych stacjach telewizyjnych o zasięgu ogólnopolskim można obejrzeć pierwszy z nowej serii spot reklamowy Link4.

Uwagę przyciąga prezentowana historia zdenerwowanego klienta, który wychodzi z budynku "tradycyjnego" ubezpieczyciela i w poczuciu klęski okazuje swoje niezadowolenie z ceny polisy. Z offu odzywa się komentator. Sytuacja jest analizowana na ekranie. Komentator zaznacza charakterystyczne kółka i strzałki, wskazując na błędne zachowanie klienta oraz niewykorzystane przez niego możliwości pozyskania tańszej polisy w Link4.

Autorem kampanii jest Euro RSCG Warsaw. Aktualnie emitowany spot jest pierwszym, przygotowanym w ramach współpracy agencji z Link4 TU SA. Z ramienia Euro RSCG Warsaw przy projekcie pracowali: Jacek Szulecki - Dyrektor Kreatywny, Rafał Michałek-Czerepak - Dyrektor Artystyczny, Bartosz Grędysa - Copywriter. Produkcją zajęła się Katarzyna Lachowicz.

Za zakup mediów odpowiada Mediacom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ruszyła nowa kampania Link4

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl