SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ruszyły OKazje.rp.pl - zakupy grupowe od Presspubliki

Presspublica uruchomiła swój serwis zakupów grupowych OKazje.rp.pl. To kolejny wydawca prasowy wchodzący w segment social shoppingu.

Ruszyły OKazje.rp.pl - zakupy grupowe od Presspubliki

OKazje.rp.pl działają na zasadach typowych dla serwisów zakupów grupowych: na stronie prezentowane są oferty usług i produktów, z których można skorzystać z dużymi zniżkami, przekraczającymi nawet 50 proc., jeżeli zadeklaruje to odpowiednio wielu użytkowników. Pierwsze oferty będą prezentowane w serwisie przez ponad dwie doby. Na razie witryna pokazuje usługi dla mieszkańców Warszawy i okolic (masaż w stołecznym salonie) oraz osób z całej Polski (pobyt w apartamencie w Szklarskiej Porębie). Zalogowani użytkownicy będą zapewne otrzymywać regularnie newslettery z bieżącymi ofertami.

„Chcemy, aby ten serwis był elitarnym klubem zrzeszającym czytelników naszych tytułów, sympatyków oraz wszystkich poszukujących najlepszych w swojej klasie produktów i usług ze znakiem jakości OKazji ‘Rzeczpospolitej’” - deklarują w serwisie jego twórcy.


Uruchamiając OKazje.rp.pl, Presspublika wchodzi w segment internetowych zakupów grupowych jako kolejne wydawnictwo związane przede wszystkim z prasą. W lipcu swój serwis KlubOkazji.pl udostępnił Ringier Axel Springer Polska (więcej o tej stronie), a w czerwcu Agora ruszyła z HappyDay.pl (więcej o tym serwisie). Natomiast już od grudnia ub.r. Media Regionalne prowadzą stronę Sweetdeal.pl (więcej na ten temat).

Swoje serwisy social shoppingowe mają też Allegro (Citeam.pl - więcej o nim) i - od niedawna - o2.pl (Ruszaj.pl - więcej). Do uruchomienia takiej strony przygotowuje się też Onet (więcej o tych planach).

Zdecydowanym liderem polskiego segmentu zakupów grupowych pozostaje Groupon, który w czerwcu br. miał ok. 4,4 mln użytkowników (zobacz szczegółowe wyniki Megapanelu PBI/Gemius).
 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ruszyły OKazje.rp.pl - zakupy grupowe od Presspubliki

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gruper
A czemu nie wymieniono Grupera od Polskapresse? :)
8 8
odpowiedź
User
decadentist
Polskapresse ma tylko 10% w Gruperze. I dobrze zainwestowali - względem pozostałch serwisów, to oni idą do przodu. Powiedziałbym nawet że narzucają tor rozwoju tego biznesu, słyną z oryginalnych ofert i atrakcji, na które normalnie ciężko sobie pozwolić z racji na ich wysoką cenę. Zaś okazje.rp to kolejny, zaraz obok HappyDay, serwis który chce zarobić na darmowej powierzchni reklamowej i zgromadzonej bazie czytelników. Którzy - co oczywiste - nie muszą być zainteresowani, a wręcz mogą podejść krytycznie do tego pomysłu.
8 8
odpowiedź
User
ironiczny
Uhuhu - to dlatego wczoraj dostalem maila od Rzepy z ofertą komercyjną? na taką wysyłkę nie wyrażałem i nie wyrażam zgody. Korzystam z portali typu Gruper, ale tamte nie wysyłają nic bez mojej zgody. Presspublice dziękuję, zostane przy czytaniu Rzepy, ale nic od niej nie kupię.
8 8
odpowiedź
User
PrztyczekWnos
ale na tym rynku naprawdę jest już ciasno, jest jeszcze miejsce dla kolejnych?
8 8
odpowiedź
User
kwis.abcdw.pl
Jestem zadeklarowanym przeciwnikiem zakupów grupowych. Wierzę w mikro i mały biznes i widzę jak się wykrwawia goniąc za zajączkiem. Na zakupach grupowych wygrywają tylko korporacje a nie klienci i małe firmy. Podejmowałem temat w blogu (popatrz na nick)
8 8
odpowiedź