Ruszyły zdjęcia do 14. edycji „Top Model”. Są zmiany w obsadzie

Jurorzy „Top Model” pojawili się na planie programu, oficjalnie startując ze zdjęciami do 14. edycji show, które wraca na antenę TVN jesienią. W nowym sezonie nie wystąpi Sofia Konecka-Menescal, pojawią się za to uczestnicy poprzednich edycji – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Ruszyły zdjęcia do 14. edycji „Top Model”. Są zmiany w obsadzie
Sofia Konecka-Menescal (fot. Warner Bros Discovery)

Nagrania do 14. edycji “Top Model” ruszyły w środę, a informacja pojawiła się m.in. na oficjalnym profilu programu na Instagramie. Przed jurorami w niezmienionym składzie: Joanną Krupą, Dawidem Wolińskim, Katarzyną Sokołowską i Marcinem Tyszką etap castingów na żywo, które wyłonią skład uczestników programu. 

Jak potwierdziliśmy w stacji, główna obsada programu pozostanie w 14. edycji bez zmian. Poza wspomnianym składem jurorskim program nadal prowadzić będzie Michał Piróg. Tym razem uczestnikom nie będzie jednak towarzyszyć Sofia Konecka-Menescal, znana widzom z 12. edycji modowego show, a to z powodów zawodowych zobowiązań modelki.

Uczestnicy poprzednich edycji w nowych rolach

Na planie „Top Model” pojawili się za to m.in. Piotr Koprowski i Filip Blechaczyk oraz Dominika Wysocka, którzy wystąpili w poprzednich edycjach. Z naszych informacji wynika, że w nowym sezonie dawni uczestnicy będą pojawiać się częściej.

Według danych Nielsena ostatni, 13. sezon „Top Model” emitowany jesienią ub.r. oglądało w TVN średnio 691 tys. widzów, co przełożyło się na udział stacji w telewizyjnym rynku na poziomie 7,38 proc. wśród wszystkich widzów, 9,91 proc. w grupie 16-49 i 9,79 proc. w przedziale wiekowym 20-54. TVN w porze emisji „Top Model” był liderem rynku w obu grupach komercyjnych i wiceliderem w grupie ogólnej, ustępując miejsca jedynie TVP2. Zwyciężczynią 13. edycji została Klaudia Zioberczyk.

Program „Top Model” jest emitowany na antenie TVN od 2010 roku. Powstaje na licencji formatu „America’s Next Top Model”.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol