SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rynek gier online cały czas w górę

W 2013 roku wydatki konsumentów na internetowe gry typu MMOG(Massive Multiplayer Online Games) sięgną poziomu 2 miliardówdolarów.

Taką prognozę przedstawiła firma badawcza Screen Digest, wedługktórej rynek ten rozwija i będzie się rozwijać głównie dziękipróbom naśladowania najpopularniejszej obecnie gry MMOG, jaką jest'World of Warcraft'.

Z raportu Screen Digest pt. 'Subscription MMOGs: Life beyondWorld of Warcraft' wynika, że w 2008 roku wartość rynku gier MMOG wEuropie i Ameryce Północnej zwiększyła się o 22 procent, do poziomu1,4 miliarda dolarów.

Po 'World of Warcraft' najpopularniejszymi opartymi nasubskrypcjach grami online pod względem wydatków są 'Club Penguin','RuneScape', 'Eve Online', 'Final Fantasy XI', 'The Lord of theRings Online', 'Dofus', 'Age of Conan', 'City of Heroes' oraz'EverQuest II'.

źródło: BBCNews

Dołącz do dyskusji: Rynek gier online cały czas w górę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl