SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rynek radiowy we Wrocławiu. RMF FM nowym liderem

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za II półrocze 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych we Wrocławiu.

<!-- 0.3919s -->

Na pozycję lidera - z miejsca trzeciego - awansowało RMF FM (z 11,4 proc. do 11,5 proc. udziału). Na drugie miejsce spadły Złote Przeboje Kolor (z 11,8 proc. do 11,3 proc.).

Na ostatnią lokatę podium - z miejsca drugiego - spadła Trójka (z 11,7 proc. do 10,6 proc.). Natomiast na czwartą pozycję - z miejsca szóstego - awansowało Radio ZET (z 7,9 proc. do 9,8 proc.).

Wrocław

styczeń 2012 : czerwiec 2012

lipiec 2012 : grudzień 2012

styczeń 2013 : czerwiec 2013

lipiec 2013 : grudzień 2013

Radio RMF FM

11,4%

11,4%

11,2%

11,5%

Radio Złote Przeboje Kolor 90,4 FM (Wrocław)

11,1%

11,8%

9,3%

11,3%

Trójka

13,0%

11,7%

12,1%

10,6%

Radio ZET

8,1%

7,9%

8,8%

9,8%

Radio ESKA (Wrocław)

10,0%

9,4%

13,0%

8,7%

Jedynka

9,5%

9,4%

5,9%

8,7%

Radio VOX FM / do 2013-11 Radio Eska Rock

4,7%

5,4%

5,8%

5,0%

Radio TOK FM

5,5%

4,8%

5,0%

4,7%

Polskie Radio Wrocław

4,4%

4,2%

4,1%

4,7%

Radio RMF Classic (sieć: 18 częstotliwości) / badane od 10.2010

4,4%

3,6%

5,0%

3,9%

Radio Wawa (Wrocław)

3,3%

4,5%

4,7%

3,6%

Radio RAM 89,8 FM

2,9%

3,0%

3,0%

2,5%

Radio 106,1 Roxy FM (Wrocław)

1,2%

2,3%

1,8%

2,3%

Radio Maryja

1,7%

1,7%

1,4%

2,2%

Radio ZET Gold (Wrocław) / do 2013-06 Radio Traffic 97,8 FM (Wrocław)

1,1%

0,8%

0,8%

2,0%

Radio RMF MAXXX (Wrocław) / do 2012.09 Radio Aplauz (Wrocław)

1,9%

1,6%

1,3%

1,7%

Radio ZET CHILLI

1,3%

1,2%

1,7%

1,6%

Czwórka

0,9%

1,3%

0,6%

1,0%

Radio PiN

0,4%

0,5%

0,4%

0,9%

Dwójka

1,3%

0,5%

1,3%

0,7%

Katolickie Radio Rodzina (Wrocław)

1,0%

1,6%

1,1%

0,6%

Muzyczne Radio (Jelenia Góra)

0,2%

0,3%

0,1%

0,4%

Akademickie Radio LUZ (Wrocław)

0,1%

0,1%

0,3%

0,3%

N=

1 816

1 806

1 826

1 825


Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rynek radiowy we Wrocławiu. RMF FM nowym liderem

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ani grosza
z mediów reżimowych tylko trójka się jeszcze powyżej 10% trzyma choć dostała w łeb 3%.
8 8
odpowiedź
User
Słup
Ważne, że Trójce rosną przychody z reklam. Tym bardziej, że słuchacze łykają bez popitki i jeszcze podziękują. Na razie odeszli ci, którzy już przejrzeli na oczy i przestali mitologizować to coraz bardziej komercyjne radio. Słupek słuchalności waha się, ale w dłuższym okresie urośnie - wystarczy zagrać Daft Punk, a ludzie uwierzą, że to wyjątkowe radio. Zagrać Beyonce, a powiedzą, że to różnorodne radio itd. Każdemu wcisnąć inną różową bajkę. Reszcie pozostają małe rozgłośnie, którym jeszcze się chce robić coś więcej niż zarabiać pieniądze i grać po najmniejszej linii oporu, ku chwale inż. Mamonia.
8 8
odpowiedź