SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP1 wyprzedziła Polsat, TVN24, TVP Info i TVP Sport czołowymi kanałami tematycznymi (top 150)

We wrześniu br. liderem oglądalności w rynku telewizyjnym był Polsat. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotowało TVN24. Ranking top 150 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.

fot. Shutterstock.comArticle

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych we wrześniu 2019 roku zajęła TVP1, która wyprzedziła Polsat. Średni dobowy udział tego kanału względem września 2018 roku zwiększył się o 6,87 proc. i wyniósł 9,79 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 3,50 proc. do 9,69 proc.

Podium uzupełnia TVN. Udział tej stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 8,93 proc., po spadku względem września ub.r. o 7,84 proc. Kolejną lokatę zajęła TVP2 (stacja ta miała 8,56 proc. udziału; w dół o 3,43 proc.).

Na piątym miejscu zestawienia uplasował się kanał TVN24. Jego udział wyniósł 4,42 proc., po wzroście o 5,01 proc. Jednocześnie jest to najwyżej sklasyfikowany kanał informacyjny w rankingu.

Na 14. lokacie znalazła się stacja TVP Sport - lider oglądalności kanałów sportowych. Jego udział uplasował się na poziomie 1,48 proc. (spadek o 1,73 proc.).

Liderem oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych były TVP Seriale (do góry o 2,10 proc. do 1,46 proc.), dziecięcych - TVP ABC (- 3,82 proc. do 1,24 proc.), dokumentalnych - Fokus TV (+ 2,23 proc. do 0,83 proc.), muzycznych - Polo TV (+ 0,79 proc. do 0,63 proc.), a lifestylowych - TVN Style (- 5,25 proc. do 0,56 proc.).

Udział będącego liderem TVN wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł 11,93 proc., po spadku o 5,80 proc. Drugą lokatę zajął Polsat. Jego wynik we wrześniu br. zmniejszył się o 5,91 proc. do 10,87 proc. Podium uzupełnia Dwójka (+ 3,15 proc. do 7,41 proc.), a czwarta była Jedynka (+ 12,44 proc. do 6,79 proc.).

Liderem oglądalności wśród stacji informacyjnych również i tutaj był kanał TVN24 (w dół o 6,96 proc. do 2,18 proc.).

Pierwsze miejsce wśród kanałów filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale (- 12,89 proc. do 1,53 proc.), dziecięcych - TVP ABC (- 1,02 proc. do 1,36 proc.), sportowych - TVP Sport (- 14,71 proc. do 1,24 proc.), muzycznych - Polo TV (+ 15,09 proc. do 1 proc.), dokumentalnych - TVN Turbo (- 19,03 proc. do 0,95 proc.), a lifestylowych - TVN Style (+ 9,33 proc. do 0,91 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP1 wyprzedziła Polsat, TVN24, TVP Info i TVP Sport czołowymi kanałami tematycznymi (top 150)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Yyyy
Sportklub i motowizje nieh dadza do cyfrowego polsatu
odpowiedź
User
Sebek
Czy to to ogląda TVP masakraaa
odpowiedź
User
Hanka
TVN po raz kolejny z blisko dwucyfrowym spadkiem rok do roku. Ciekawe że ciągle wzrastają duże stacje TVP (TVP1 +12% w komercyjnej). Dwójka co prawda nieznacznie straciła w 4+ ale zyskała w 16-49 co oznacza że odmładza widownię.
Polsat stabilnie - nie do zatrzymania
odpowiedź