SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP1 wyprzedziła Polsat, TVN24, TVP Info i TVP Sport czołowymi kanałami tematycznymi (top 150)

We wrześniu br. liderem oglądalności w rynku telewizyjnym był Polsat. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotowało TVN24. Ranking top 150 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.

fot. Shutterstock.com Article

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych we wrześniu 2019 roku zajęła TVP1, która wyprzedziła Polsat. Średni dobowy udział tego kanału względem września 2018 roku zwiększył się o 6,87 proc. i wyniósł 9,79 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 3,50 proc. do 9,69 proc.

Podium uzupełnia TVN. Udział tej stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 8,93 proc., po spadku względem września ub.r. o 7,84 proc. Kolejną lokatę zajęła TVP2 (stacja ta miała 8,56 proc. udziału; w dół o 3,43 proc.).

Na piątym miejscu zestawienia uplasował się kanał TVN24. Jego udział wyniósł 4,42 proc., po wzroście o 5,01 proc. Jednocześnie jest to najwyżej sklasyfikowany kanał informacyjny w rankingu.

Na 14. lokacie znalazła się stacja TVP Sport - lider oglądalności kanałów sportowych. Jego udział uplasował się na poziomie 1,48 proc. (spadek o 1,73 proc.).

Liderem oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych były TVP Seriale (do góry o 2,10 proc. do 1,46 proc.), dziecięcych - TVP ABC (- 3,82 proc. do 1,24 proc.), dokumentalnych - Fokus TV (+ 2,23 proc. do 0,83 proc.), muzycznych - Polo TV (+ 0,79 proc. do 0,63 proc.), a lifestylowych - TVN Style (- 5,25 proc. do 0,56 proc.).

Udział będącego liderem TVN wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł 11,93 proc., po spadku o 5,80 proc. Drugą lokatę zajął Polsat. Jego wynik we wrześniu br. zmniejszył się o 5,91 proc. do 10,87 proc. Podium uzupełnia Dwójka (+ 3,15 proc. do 7,41 proc.), a czwarta była Jedynka (+ 12,44 proc. do 6,79 proc.).

Liderem oglądalności wśród stacji informacyjnych również i tutaj był kanał TVN24 (w dół o 6,96 proc. do 2,18 proc.).

Pierwsze miejsce wśród kanałów filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale (- 12,89 proc. do 1,53 proc.), dziecięcych - TVP ABC (- 1,02 proc. do 1,36 proc.), sportowych - TVP Sport (- 14,71 proc. do 1,24 proc.), muzycznych - Polo TV (+ 15,09 proc. do 1 proc.), dokumentalnych - TVN Turbo (- 19,03 proc. do 0,95 proc.), a lifestylowych - TVN Style (+ 9,33 proc. do 0,91 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVP1 wyprzedziła Polsat, TVN24, TVP Info i TVP Sport czołowymi kanałami tematycznymi (top 150)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Yyyy
Sportklub i motowizje nieh dadza do cyfrowego polsatu
2 0
odpowiedź
User
Sebek
Czy to to ogląda TVP masakraaa
8 22
odpowiedź
User
Hanka
TVN po raz kolejny z blisko dwucyfrowym spadkiem rok do roku. Ciekawe że ciągle wzrastają duże stacje TVP (TVP1 +12% w komercyjnej). Dwójka co prawda nieznacznie straciła w 4+ ale zyskała w 16-49 co oznacza że odmładza widownię.
Polsat stabilnie - nie do zatrzymania
12 4
odpowiedź
User
FankaaTVN
Brawoo TVN tylko TVN :) numer jeden brawoo
6 17
odpowiedź
User
iksiński
Brawo TVN za kolejny miesiąc z blisko 10 procentowym spadkiem rok do roku
13 2
odpowiedź