SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Rynek zmian. Marketing w transformacji” tematem 6. edycji konferencji Polzak Marketing

„Rynek zmian. Marketing w transformacji” to temat konferencji Polzak Marketing, od lat kierowanej do marketingu, zakupów (procurementu) i agencji komunikacji marketingowej.

To już 6 edycja konferencji Polzak Marketing, której celem jest poszerzanie wiedzy i kompetencji z zakresu efektywności marketingu i jego zakupu oraz skuteczności relacji biznesowej na linii marketing-zakupy-agencje. Konferencja odbędzie się czwartek 17 listopada w godzinach 09:30-17:30 w siedzibie Agory przy ul. Czerskiej 8/10.

Program konferencji Polzak Marketing

W tym roku program konferencji adresuje najważniejsze zmiany na rynku, które wpływają na komunikację i reklamę.

Nie zabraknie wystąpień o nowych modelach reklamy i współpracy, badaniach dotyczących zmian w zachowaniu konsumentów i marek, informacji o nowych regulacjach i pogłębienia wiedzy o istotnych trendach. Program uwzględni wszystkie istotne zmiany, które zainicjowane w ostatnich dwóch latach przez szybkie i głębokie transformacje społeczne, gospodarcze, klimatyczne czy kulturowe mogą oddziaływać na markę, konsumenta, reklamę i sprzedaż. W analizach i podsumowaniach nie zabraknie aspektów praktycznych.

„Konferencja Polzak Marketing to coroczne zwieńczenie wspólnych prac PSML i SAR, mających na celu ciągłe poszerzanie praktycznej wiedzy na temat szeroko rozumianych zakupów marketingowych. Osobiście jestem przekonany, że nasze działania w istotny sposób przyczyniają się do sprawniejszego działania rynku, ograniczają zjawisko asymetrii informacji, tym samym prowadząc do spadku kosztów transakcyjnych. Podczas konferencji poruszamy najistotniejsze problemy, przedstawiamy najnowsze trendy i regulacje, których znajomość jest kluczowa w kontekście podejmowania efektywnych działań - mówi Marcin Wocial, Indirect Procurement Manager z Grupa Play, odpowiedzialny za program z ramienia PSML.

- Wierzymy, że podnoszenie wiedzy i kompetencji z obszaru marketingu czy współdzielenie świadomości różnych zjawisk rynkowych, służy wszystkim stronom relacji biznesowej i wspiera skuteczność działania marketingu, zakupów i agencji. Od pandemii właściwie nie ma niczego bardziej pewnego dla biznesu niż zmiana, tegoroczna konferencja jest próbą przyjrzenia się tym transformacjom, które dzieją się na naszych oczach i będę zmieniać dotychczasowe działanie marek, konsumentów. Na to potrzebujemy umieć odpowiedzieć w komunikacji i w modelach współpracy reklamodawca-agencja.” – dodaje Magdalena Spisak, Procurement Consultant, odpowiedzialna za program konferencji ze strony SAR.

Organizatorzy Polzak Marketing: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów (PSML)

Szczegółowy program konferencji dostępny jest na stronie Dobry Przetarg w zakładce Polzak Marketing.

Portal Wirtualnemedia.pl objął konferencję Polzak Marketing patronatem medialnym. 

Dołącz do dyskusji: „Rynek zmian. Marketing w transformacji” tematem 6. edycji konferencji Polzak Marketing

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl