SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Rzeczpospolita” i „Parkiet” drożeją

Z początkiem grudnia rosną ceny egzemplarzowe dzienników „Rzeczpospolita” i „Parkiet” (Gremi Media). Wydawca uzasadnia to m.in. skokową podwyżką cen papieru.

Ostatnio „Rzeczpospolita” od poniedziałku do czwartku kosztowała 6,50 zł, z początkiem grudnia będzie to 7,30 zł. Wzrosną też ceny wydania piątkowego (z 7,30 do 8,30 zł) i weekendowego „Plusa Minusa” (z 8,50 do 9,50 zł).

W przypadku „Parkietu” cena każdego wydania rośnie z 8,50 do 9,50 zł.

- Wzrost cen tytułów wydawanych przez Gremi Media SA ma związek z wysoką inflacją oraz skokowym wzrostem ceny papieru, jaki nastąpił w ostatnim czasie - przekazało nam biuro prasowe firmy.

Poprzednio oba dzienniki podrożały z początkiem br.: „Parkiet” o złotówkę, natomiast „Rzeczpospolita” 5,90 do 6,50 zł (wydania od poniedziałku do czwartku), z 6,30 do 7,30 zł (piątki) i z 7,30 do 8,50 zł („Plus Minus”).

W październiku br. podwyższono ceny „Dziennika Gazety Prawnej”, a w połowie listopada podrożał „Tygodnik Powszechny”.

Według danych PBC we wrześniu br. średnie rozpowszechnianie płatne razem „Rzeczpospolitej” wynosiło 36 549 egz. (po spadku rok do roku o 10,27 proc.), a „Parkietu” - 4 048 egz. (po wzroście o 4,98 proc.).

Grupa Gremi Media w trzecim kwartale br. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 5,1 proc. do 24,35 mln zł oraz zysku netto z 3,03 do 3,12 mln zł. - Zarówno trwająca pandemia, jak i wywołujący ogromne emocje na rynku proces sprzedaży akcji spółki, nie przerwały trendu wzrostowego naszych wyników finansowych - skomentował prezes firmy Tomasz Jażdżyński.

Dołącz do dyskusji: „Rzeczpospolita” i „Parkiet” drożeją

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lol
To absurdalne ceny. Gazeta za dychę? Parkiecik? Żarty. Wolne żarty.
odpowiedź
User
Mb24
Większość firm i tak kupuje w prenumeracie
odpowiedź
User
denis
To absurdalne ceny. Gazeta za dychę? Parkiecik? Żarty. Wolne żarty.

niestety i tak będą kupować (przeciez w większości wchodzi to w koszty firmy )
odpowiedź