SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Rzeczpospolita” tworzy nowy analityczny dodatek dla specjalistów

„Raport Rzeczpospolitej” to nowy wysokospecjalistyczny dodatek do „Rzeczpospolitej”, przeznaczony dla profesjonalistów z dziedziny prawa i ekonomii - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. „Raport” będzie ukazywał się dwa razy w miesiącu, począwszy od 10 stycznia.

Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”, prezes IWP - fot. polsat Article

W cyklicznym „Raporcie Rzeczpospolitej” dwa razy w miesiącu prawnicy, ekonomiści i przedsiębiorcy dostaną obszerną informację na temat wybranego obszaru prawa i ekonomii. Pierwsze wydanie dodatku, dotyczące prognoz ekonomicznych na 2018 rok będzie dostępne 10 stycznia, a kolejne na temat prawa wodnego 25 stycznia.

Wydanie „Raportu” poświęcone zagadnieniom ekonomicznym ma się ukazywać w pierwszej połowie, a to poświęcone zagadnieniom prawnym w drugiej połowie każdego miesiąca. Będzie dostępne tylko dla prenumeratorów gazety.

- Tworząc raporty chcemy wykorzystać pełen potencjał wszystkich działów naszej redakcji i przekazać naszym Czytelnikom kompleksową wiedzę na temat ważnych wydarzeń prawnych i gospodarczych. Analizując ważne zmiany prawne, chcemy też pokazać ich kontekst ekonomiczny, zagraniczny czy społeczno-polityczny. Ważnym elementem jest też analiza przyszłości. Chcemy opisywać nie tylko to co zostało już uchwalone przez parlament i wchodzi w życie, ale również to co jest planowane w bliższej i dalszej przyszłości, co siedzi w głowach polityków. Słowem - Czytelnik otrzyma pełen pakiet wiedzy na dany temat od A do Z - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Pietryga, zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej” i pomysłodawca projektu.

W wydawanej przez Gremi Media „Rzeczpospolitej” pod koniec grudnia ubiegłego roku wprowadzono kilka zmian - odświeżono layout, zmieniono kolejność działów, zaś strony ekonomiczne znowu mają zielone oznaczenia i paginy.

- Zmiany, które wprowadzamy, zostały skonsultowane i głęboko przemyślane. Zmieniliśmy kolejność działów, poprawiliśmy ułożenie kolumn. Publicystyka jest lepiej związana z częścią newsową i analityczną. Udoskonalamy ekonomikę prezentowania tekstu, ekspozycję grafiki, na koniec - wracamy do dobrych tradycji kolorystycznych gazety (dział ekonomii powraca do koloru zielonego) - wyliczył redaktor naczelny dziennika, Bogusław Chrabota.

Od początku tego roku „Rzeczpospolita” zdrożała - o 30 groszy więcej kosztują wydania od poniedziałku do czwartku, a o 40 groszy – piątkowe i sobotnio-niedzielne.

Według danych ZKDP w październiku ub.r. średnia sprzedaż ogółem „Rzeczpospolitej” wynosiła 47 678 egz. w wersji tradycyjnej,  a 11 183 egz. w wersji elektronicznej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Rzeczpospolita” tworzy nowy analityczny dodatek dla specjalistów

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dramat
Bezsensu, kolejny ciekawy dodatek, którego nie mogą kupić czytelnicy, którzy nie chcą być uwiązani prenumeratą
19 8
odpowiedź
User
Szkoda Rzeczpospolitej
Będzie jak z Polityką Insight. Nikt tego nie prenumeruje, a na pewno nie płaci za to, ale nie ma jak sprawdzić toteż wydawca szczyci się poważnym think rankiem :)

Opinie Wawrzyńca Smoczynskiego czy innych gnojkow namaszcznych przez starych komuchow, na pewno są brane pod uwagę przy podejmowaniu strategicznych decyzji :))
19 10
odpowiedź
User
Były czytelnik
Na razie dziś mam 6 stron ekonomii zamiast jak dawniej 16. I mniej stron prawnych, chociaż to może lepiej, bo ich jakość spadła na łeb na szyję. Można chrzanić o jakichś raportach, ale gazeta coraz gorsza, coraz uboższa i coraz droższa.
16 8
odpowiedź
User
Rzepak
Boże, co oni plotą? Ekonomika prezentowania tekstów? Czyli de facto oszczędności na tekstach i jakości. I przekazywanie kompleksowej wiedzy w dodatku? Tej, którą codziennie widać na łamach? Nawet granice reklamy i autopromocji powinny mieć coś wspólnego z rzeczywistością i zdrowym rozsądkiem. Czy w tym samolocie leci jakiś pilot?
15 8
odpowiedź
User
egon
do byłego czytelnika: jak jesteś byłym czytelnikiem, to skąd masz taką skrupulatną wiedzę, co ile w Rzepie ma stron. Dziwne troszeczkę
8 10
odpowiedź