SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nad czwartkową "Rzeczpospolitą" przelecą śmigłowce w rozszerzonej rzeczywistości. To akcja z PZL-Świdnik

W czwartek 15 listopada czytelnicy „Rzeczpospolitej” będą mogli za darmo przetestować aplikację PZL-Świdnik AR, umożliwiającą oglądanie modeli 3D i filmów w technologii rozszerzonej rzeczywistości. Akcję przygotowała agencja eContentLAB (e-Kiosk), partnerem komercyjnym jest spółka PZL-Świdnik.

Article

Aplikację PZL-Świdnik AR przygotowano w ramach wkładki poświęconej śmigłowcom w czwartkowym wydaniu „Rzeczpospolitej". Po zbliżeniu telefonu do zdjęcia w gazecie, pojawi się nad nią ruszająca się miniatura, będąca wiernym odzwierciedleniem konkretnego modelu śmigłowca bojowego, wyprodukowanego przez PZL-Świdnik.

- Po dotknięciu modelu ręką uruchomią się śmigła, po czym helikopter wzniesie się w powietrze i zacznie latać wokół nas. Przewidujemy także efekty specjalne - zapowiada Mikołaj Tocki, dyrektor zarządzający agencji eContentLAB, która przygotowała aktywację.

Aplikacja oprócz modeli śmigłowców umożliwi także oglądanie materiałów wideo. Będzie dostępna na urządzeniach z systemami operacyjnymi iOS i Android. Aplikację można pobrać w AppStore oraz Google Play.

W przyszłości aplikacja będzie uzupełniana o kolejne materiały wideo i modele 3D. Dodatkowe treści będą mogły być uruchamiane w związku z kolejnymi publikacjami prasowymi lub innymi materiałami marketingowymi.

Według danych ZKDP od stycznia do września br. średnia sprzedaż „Rzeczpospolitej” wynosiła 45 231 egz. (8,1 proc. mniej niż rok wcześniej).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Nad czwartkową "Rzeczpospolitą" przelecą śmigłowce w rozszerzonej rzeczywistości. To akcja z PZL-Świdnik

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bolek
Super pomysł, gratulacje!
odpowiedź
User
Bimbo
Rzeczywiście poleciały. Brawo za kreację
odpowiedź
User
Ania
Jestem pod wrażeniem. Bardzo nowatorskie połączenie reklamy w prasie z nowoczesną technologią
odpowiedź