SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Saatchi & Saatchi dla Toyoty

Agencja Saatchi & Saatchi rozpoczęła drugi etap kampanii reklamowej dla nowego modelu Toyoty RAV4, który właśnie pojawił się na rynku

Właśnie rozpoczyna się drugi etap (15.03.2004 - 11.04.2004) akcji reklamowej dla Toyoty RAV4 - kampania wizerunkowa. Jej najistotniejszy element to 30 - sekundowy film pt. "Wentyl", którego akcja rozgrywa się w mieście. Bohaterem jest młody mężczyzna, który niekonwencjonalnie reaguje na trudne sytuacje, w jakich się znajduje. Zamiast stać w korku ulicznym, młody człowiek radzi sobie po swojemu: spuszcza z niego powietrze poprzez wentyl. Przesłanie całej akcji wzmacnia hasło kampanii "Nowa Toyota RAV4 - przełam schematy": nowy model Toyoty to samochód niebanalny, nietypowy - tak jak i każdy jego właściciel. Adresatami kampanii są młodzi, aktywni mieszkańcy dużych miast, zarówno mężczyźni, jak i kobiety. Są niebanalni, chętnie manifestują swoją niezależność i wyjątkowość.

Reklama telewizyjna ukaże się w stacjach zarówno ogólnopolskich (TVN, TVP), jak i dostępnych na platformach cyfrowych (TVN 24, TVN Turbo, National Geographic, Discovery, Fashion TV, Canal +, MTV Classic), które zapewniają skuteczne dotarcie do najbardziej interesującej grupy docelowej.

Zaplanowane przez Saatchi & Saatchi Poland działania reklamowe składają się z dwóch części. Pierwszy etap kampanii polegał na organizowaniu u dealerów Toyoty Dni Otwartych RAV4. Przez cztery soboty karnawału (od 31 stycznia do 21 lutego) każdy mógł przyjść i poznać nowy model RAV4. Ci, którzy odbyli jazdę próbną nową Toyotą RAV4 dostali specjalny prezent - płytę z muzyką karnawałową wydaną specjalnie na tę okazję przy współpracy z Universal Music Polska.

Toyota Motor Poland pragnie zwiększyć zainteresowanie Polaków nowym modelem samochodu, a także bardzo silnie rozwijającym się segmentem samochodów klasy SUV. Do realizacji tych celów firma dąży poprzez komunikowanie pojawienia się nowej Toyoty RAV4 (o bogatszym wyposażeniu, bardziej atrakcyjnym wyglądzie oraz niższej cenie) na polskim rynku.

Za stronę kreatywną przedsięwzięcia odpowiedzialna jest agencja Saatchi & Saatchi Poland. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Media.

Dołącz do dyskusji: Saatchi & Saatchi dla Toyoty

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl