Safari mocno w górę na urządzeniach mobilnych, duży spadek Opery Mini

Safari zanotowała znaczący wzrost udziału w rynku przeglądarek wykorzystywanych w telefonach komórkowych i tabletach, dzięki czemu wyraźnie powiększyła swoją przewagę nad konkurencyjnymi aplikacjami. Po dużym spadku na trzecie miejsce spadła Opera Mini.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z danych Net Applications wynika, że w lutym Safari miała 61,19 proc. udziału w rynku - aż o 6,34 pkt. proc. więcej niż w styczniu.

Zmiana nastąpiła na pozycji wicelidera, na którą awansowała przeglądarka wbudowana w system Android, zwiększając swój rynkowy udział z 17,78 proc. do 18,62 proc. Na trzecie miejsce w rankingu spadła Opera Mini, która zanotowała wyraźny spadek udziału - z 19,58 proc. do 14,42 proc.

Miejscami zamieniły się także klasyfikowane w lutym na czwartej i piątej pozycji przeglądarki BlackBerry (1,72 proc. - spadek o 0,39 pkt. proc. wobec stycznia) i Symbiana (1,48 proc. - spadek o 1,35 pkt. proc.).  

grafika
grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska