Salesbooster - targetowane reklamy dla użytkowników e-sklepów od Afilo i Quartic

Firmy Afilo i Quartic wprowadzają na rynek system Salesbooster, który gromadzi i analizuje informacje o zachowaniach użytkowników sklepu internetowego. Na tej podstawie są im wyświetlane indywidualnie dopasowane reklamy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Salesbooster wykorzystuje opracowane przez firmę Quartic algorytmy eksploracji danych (data mining) i sztuczną inteligencję, żeby gromadzić i analizować informacje o zachowaniach użytkowników sklepu internetowego. W ten sposób identyfikuje ich potrzeby i preferencje zakupowe, a na tej podstawie tworzy indywidualne rekomendacje dla każdego klienta.

Natomiast agencja Afilo, opierając się na tych danych, emituje tym użytkownikom na innych stronach reklamy produktów dostępnych w e-eklepie, których treść jest indywidualnie dopasowana do historii poruszania się danej osoby po tym serwisie. Reklamy są personalizowane w czasie rzeczywistym, a ich kreacje tworzone są z gotowych elementów i optymalizowane pod względem generowanych konwersji.

- Blisko 98 proc. użytkowników opuszcza sklep internetowy nie dokonując zakupu. Salesbooster pomaga odnaleźć ich w sieci, zainteresować ponownie ofertą sklepu i przekonać do zakupu - wyjaśnia Adam Dyba z Afilo.

Salesbooster jest skierowany przede wszystkim do dużych i średnich sklepów internetowych. Rozwiązanie jest oferowane przez Afilo we współpracy z Quartic w podstawowym modelu rozliczeń CPC (cost per click). Przy czym po okresie testowym możliwe jest przejście na rozliczanie CPS (cost per sale).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały