Salesbooster - targetowane reklamy dla użytkowników e-sklepów od Afilo i Quartic

Firmy Afilo i Quartic wprowadzają na rynek system Salesbooster, który gromadzi i analizuje informacje o zachowaniach użytkowników sklepu internetowego. Na tej podstawie są im wyświetlane indywidualnie dopasowane reklamy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Salesbooster wykorzystuje opracowane przez firmę Quartic algorytmy eksploracji danych (data mining) i sztuczną inteligencję, żeby gromadzić i analizować informacje o zachowaniach użytkowników sklepu internetowego. W ten sposób identyfikuje ich potrzeby i preferencje zakupowe, a na tej podstawie tworzy indywidualne rekomendacje dla każdego klienta.

Natomiast agencja Afilo, opierając się na tych danych, emituje tym użytkownikom na innych stronach reklamy produktów dostępnych w e-eklepie, których treść jest indywidualnie dopasowana do historii poruszania się danej osoby po tym serwisie. Reklamy są personalizowane w czasie rzeczywistym, a ich kreacje tworzone są z gotowych elementów i optymalizowane pod względem generowanych konwersji.

- Blisko 98 proc. użytkowników opuszcza sklep internetowy nie dokonując zakupu. Salesbooster pomaga odnaleźć ich w sieci, zainteresować ponownie ofertą sklepu i przekonać do zakupu - wyjaśnia Adam Dyba z Afilo.

Salesbooster jest skierowany przede wszystkim do dużych i średnich sklepów internetowych. Rozwiązanie jest oferowane przez Afilo we współpracy z Quartic w podstawowym modelu rozliczeń CPC (cost per click). Przy czym po okresie testowym możliwe jest przejście na rozliczanie CPS (cost per sale).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

WPP sięga po McKinsey. Grupa szykuje gruntowny przegląd strategii

WPP sięga po McKinsey. Grupa szykuje gruntowny przegląd strategii

Europoseł PiS kontra dziennikarki. Wicenaczelny TVN24: to próba zastraszenia

Europoseł PiS kontra dziennikarki. Wicenaczelny TVN24: to próba zastraszenia

Billie Jean King Cup z Igą Świątek od piątku w kanałach Polsatu Sport

Billie Jean King Cup z Igą Świątek od piątku w kanałach Polsatu Sport

"Kiedy ktoś kocha bardziej". Turecki hit telewizyjny w TTV

"Kiedy ktoś kocha bardziej". Turecki hit telewizyjny w TTV

100-lecie Plebiscytu "Przeglądu Sportowego". Ruszyło głosowanie na Najlepszego Sportowca Polski 2025

100-lecie Plebiscytu "Przeglądu Sportowego". Ruszyło głosowanie na Najlepszego Sportowca Polski 2025

Dziennikarka Polsat News z nagrodą Złoty BohaterON

Dziennikarka Polsat News z nagrodą Złoty BohaterON