SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Samo najlepsze” - Agros-Nova reklamuje syropy Łowicz

W prasie, internecie i na outdoorze wystartowała kampania reklamowa nowej linii syropów Łowicz (Agros-Nova). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Samo najlepsze”, przygotowały firmy Brand Place i Mediacom Warszawa.

Kampania nowych syropów Łowicz podkreśla, że każdy z ich czterech wariantów smakowych ma określone działania prozdrowotne. I tak Pędy Sosny wspomagają układ oddechowy, Aronia zwalcza wolne rodniki, Czarny Bez wspomaga procesy obronne organizmu, a Dzika Róża - wspiera układ odpornościowy.

Akcja reklamowa obejmuje prasę („Uroda”, „Glamour”, „Olivia”, „Gala”, „Viva”, „Claudia”, „Tina”, „Przyjaciółka”, „Mamo to ja”, „Avanti”, „Pani Domu”, „Poradnik Domowy”, „Focus”, „Party”, „Życie na gorąco”, „Tele Tydzień”), internet (portale horyzontalne, serwisy tematyczne, blogi - m.in. Kotlet TV i MakeCookingEasier) oraz outdoor (środki komunikacji miejskiej w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Trójmieście, Szczecinie oraz w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym). W prasie i internecie działania będą prowadzone do końca lutego, a na outdoorze - do końca stycznia.



Kreację kampanii przygotowała agencja Brand Place, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom Warszawa. Natomiast etykiety nowych syropów Łowicz zaprojektowała agencja Czteryczwarte Brand Design.

Dołącz do dyskusji: „Samo najlepsze” - Agros-Nova reklamuje syropy Łowicz

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl