SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Samo najlepsze. Dla dzieci!” w kampanii dżemów Łowicz Extra Gładki (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży linii dżemów Łowicz 100 proc. z Owoców Extra Gładki (produkowanych przez firmę Agros-Nova). Akcję, przebiegającą pod hasłem „Łowicz. Samo najlepsze. Dla dzieci!”, przygotowały firmy Brand Place, Lemon Film, Bistro i MediaCom Warszawa.

Kampania podkreśla, że dżemy Łowicz 100 proc. z Owoców Extra Gładki opracowano w odpowiedzi na to, że 75 proc. dzieci nie lubi pestek, skórek czy kawałków owoców w dżemie - co dobitnie pokazują sceny i piosenka w spocie telewizyjnym. Dlatego promowane produkty nie zawierają takich składników. W reklamie prezentowane są wszystkie trzy wersje smakowe tych dżemów.

Spot jest emitowany w kanałach z oferty TVN, Polsatu, TVP i IDMnetu oraz kinach. Kampania obejmuje też internet, prasę oraz punkty sprzedaży. Jest skierowana głównie do dzieci i ich matek.

Kreacją reklamy zajęła się agencja Brand Place, reżyserią - Damian Pietrasik, produkcją - Lemon Film, a postprodukcją - studio Bistro. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

Dołącz do dyskusji: „Samo najlepsze. Dla dzieci!” w kampanii dżemów Łowicz Extra Gładki (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ona
rozwydrzone te dzieciaki teraz :/ jakby były naprawdę głodne, to by zjadły i z grudkami !
odpowiedź
User
MickS
Wredna cholernie ta reklama !!!
Mój dzieciak np. bardzo lubi owoce i dżemy z pełnymi kawałkami owoców, i trzeba podkreślić ze jest to bardzo zdrowe jedzenie i zdrowe zachowanie, z resztą i w przedszkolu i w domu się mu to wpaja, aż tu nagle pojawia się reklama łowicza...
przecież po tej P***ej reklamie - w której dzieciom wkłada się wręcz do ust gotowe hasło " nie lubie tego nie lubie tamtego" - jeszcze opakowane w ładną wpadajacą w ucho muzyczką - tylko czakać aż mój młody powtórzy za reklamą i przestanie jeść owoce. Ale wtedy nie polecę po Łowicz do sklepu -o nie!
- ale raczej do prawnika z pozwem do "Brand Place, do pana Damiana Pietrasiaka" za szkody osobowe na zdrowiu mojego dziecka.
Tego typu "sugestywne" reklamy - nakłaniające do rzeczy i zachowań NIEZDROWYCH, i to naszye bezbronne przed tym dzieci powinny być zakazane i ścigane przez prawo!
Aż wieżyć sie nie chce że nie ma nad tym żadnej kontroli z góry! Masakra po prostu!
Jakiś UOKIK się tym powinien zajać(?) i to pilnie!
odpowiedź
User
kos
Bardzo nie podoba mi się ta reklama. Jako matka nie chce wychowywać marud i dzieci grzebiących w talerzu. Ta reklama promuje właśnie takie negatywne zachowania i postawę dzieci !!! Poza tym jest nieapetyczna.
odpowiedź