SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Samotne mamy mniej popularne niż 'Milionerzy'

"Mamy mamy", nowy program Jedynki nadawany w sobotnie wieczory, ma mniej widzów niż propozycje pokazywane przez stację w analogicznym okresie ubiegłego roku. W czasie emisji reality show TVP 1 przegrywa z TVN-em i TVP 2, słabiej od niej radzi sobie jednak Polsat.

Samotne mamy mniej popularne niż 'Milionerzy'

Trzy pierwsze wydania programu "Mamy mamy" (emisja w soboty o 18.05) obejrzało średnio 1,81 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 17,62 proc. w grupie 4+ i w 18,58 proc. w 16-49. To mniej niż w tym paśmie Jedynka osiągała rok temu - wtedy przyciągała przed ekrany średnio 2,32 mln oglądających, a udział kanału wynosił odpowiednio 21,21 proc. i 21,79 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

W paśmie emisji reality show, Jedynka zajmuje trzecią pozycję pod względem gromadzonej widowni. Liderem jest TVN, nadająca w tym czasie "Milionerów" - teleturniej ogląda 2,44 mln osób, a wiceliderem - TVP 2 (programy regionalne i "Panorama"; 1,91 mln). Za TVP 1 plasuje się Polsat ("Agentki", "Wydarzenia"; 1,3 mln).

Z analizy danych telemetrycznych wynika, że program oglądają głównie kobiety, widzowie w wieku od 40 do 44 lat i powyżej pięćdziesiątki, mieszkańcy wsi i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.

"Mamy mamy" to reality show, w którym trzy samotnie wychowujące dzieci kobiety wybierają życiowych partnerów spośród kilku mężczyzn zabiegających o ich względy. Program powstaje na licencji szwedzkiego formatu "Single moms".

Oglądalność programu "Mamy mamy" odcinek po odcinku


Wszyscy 4+
16-49
Data AMR SHR % SHR %
18-10-2008 1 706 468 16,32% 15,67%
11-10-2008 1 701 984 17,62% 19,58%
04-10-2008 2 046 248 18,96% 20,50%
średnia 1 814 363 17,62% 18,58%

Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji reality show


Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVN 2 439 267 23,69%
TVP 2 1 910 344 18,55%
TVP 1 - Mamy mamy 1 814 363 17,62%
Polsat 1 302 273 12,65%

Profil widowni



AFF ADH %
Płeć Mężczyźni 80 38,64%

Kobiety 118 61,36%
Wiek 4- 9 78 4,88%

10- 15 70 5,32%

16 - 19 56 3,50%

20 - 24 51 4,52%

25 - 29 58 4,95%

30 - 34 99 7,82%

35 - 39 98 6,60%

40 - 44 101 6,60%

45 - 49 87 6,70%

50 - 54 119 9,76%

55 - 59 132 9,53%

60+ 162 29,82%
Wlk.miasta Wieś 116 44,41%

< 50 tys. 94 22,42%

50-100 tys. 106 9,50%

100-200 tys. 73 5,85%

> 200 tys. 85 17,81%
Zawód Top management 47 3,93%

Pracownicy szczebla średniego 95 12,74%

Pracownicy fizyczni i rolnicy 94 18,49%

Emeryci 155 40,01%

Inne 76 24,84%
Wykształcenie Podstawowe 122 54,06%

Średnie 92 27,71%

Wyższe 67 8,03%

Inne 74 10,20%
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Samotne mamy mniej popularne niż 'Milionerzy'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl