SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W lodówkach Samsung Family Hub opcja zamówień z Frisco.pl

Samsung nawiązał współpracę z internetowym supermarketem Frisco.pl, w ramach której dzięki specjalnej aplikacji użytkownicy multimedialnych lodówek Family Hub będą mogli zamówić zakupy z dostawą do domu.

Lodówka Samsung Family Hub umożliwia użytkownikom zarządzanie kalendarzem, przesyłanie wiadomości, słuchanie muzyki czy tworzenie list zakupów.

Teraz z poziomu ekranu Family Board na drzwiach lodówki można za pośrednictwem aplikacji Frisco kupować produkty z asortymentu sklepu.

Aplikacja pozwala na dodawanie produktów do koszyka oraz zarządzanie nim przed finalizacją zakupów. W przypadku zamówień złożonych do godz. 11:00, dostawa jest gwarantowana tego samego dnia.

- Za pomocą kilku kliknięć na ekranie urządzenia zamówimy zakupy z dostawą do domu i będziemy mieć pewność, że w naszej lodówce niczego nie brakuje - zachwala Piotr Stelmachów, head of consumer electronics division w Samsung Electronics Polska.

- Już trzy czwarte Polaków dokonuje e-zakupów z wykorzystaniem laptopa, a ponad połowa robi to za pomocą smartfona. To pokazuje, że konsumenci kupują online poprzez różne kanały, tak, jak jest im w danej chwili najwygodniej. Z tego powodu zupełnie naturalnym dla nas, jako lidera Warszawskiego rynku e-grocery, było poszukiwanie innowacyjnych sposobów na wzbogacenie doświadczeń zakupowych naszych klientów. Cieszymy się, że nawiązując współpracę z firmą Samsung i umożliwiając dokonanie zakupów w naszym sklepie z ekranu lodówek Family Hub, wykonaliśmy ogromny krok naprzód w branży e-grocery - dodaje Jacek Palec, prezes Frisco.pl.

Zysk netto Samsunga sięgnął w III kwartale 2019 roku poziomu 6,29 biliona wonów (ok. 5,4 mld USD), w porównaniu do 13,15 biliona wonów zysku w analogicznym okresie roku 2018. Wyraźnie zmalał też zysk operacyjny - z 17,57 biliona wonów do 7,78 biliona wonów (ok. 6,7 mld USD).

Dołącz do dyskusji: W lodówkach Samsung Family Hub opcja zamówień z Frisco.pl

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
JackTheDoggy
Poziom remarketingu wejdzie na nowy poziom. "Pamiętaj: skończyło ci się mleko" - tak tylko proponuje przykładowy nagłówek reklamy od Frisco.pl :) jakby co 1 sztabka pan Siara za pomysł!
odpowiedź