Samsung Galaxy Fold - jaka sprzedaż?

Wyszedł przed orkiestrę - tak można skomentować dane na temat sprzedaży składanego smartfona Galaxy Fold jakie przekazał Young Sohn, prezes Samsunga.

km
km
Udostępnij artykuł:
Samsung Galaxy Fold - jaka sprzedaż?

Podczas wydarzenia TechCrunch Disrupt w Berlinie prezes Samsunga niespodziewanie zakomunikował, że Galaxy Fold sprzedał się już w liczbie 1 miliona egzemplarzy.

Informacja szybko rozeszła się w branżowych mediach na całym świecie, a komentatorzy gratulowali Samsungowi, nie kryjąc przy tym zaskoczenia i oceniając podany wynik jako nadspodziewanie dobry. Szczególnie biorąc pod uwagę niemałą cenę Galaxy Fold (w Polsce to aż 9 tys. zł), a także wcześniejsze szacunki, mówiące o 400-500 tys. sprzedanych urządzeń do końca roku.

Jak się jednak okazało, dane przedstawione przez prezesa Samsunga nie miały pokrycia w rzeczywistości. Koreańska firma oficjalnie je zdementowała. Jej rzecznik w oświadczeniu dla agencji Yonhap News oświadczył, że Sohn najprawdopodobniej pomylił rzeczywiste dane sprzedażowe z dużo wcześniej określonym przez Samsunga celem, jakim faktycznie był 1 milion sprzedanych Galaxy Fold do końca 2019 r.

Niestety rzecznik Samsunga nie ujawnił przy okazji jaka jest naprawdę sprzedaż składanego urządzenia.

Przypomnijmy, że Galaxy Fold na początku przeżywał spore trudności związane z wadami konstrukcyjnymi ekranu, ostatecznie jednak został wprowadzony do sprzedaży we wrześniu br., a od października jest także dostępny w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?