SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Samsung i Apple zyskują w oczach konsumentów marek technologicznych

Samsung i Apple otrzymały duże wotum zaufania od konsumentów - wynika z najnowszego rankingu Strategy Analytics dotyczacego preferencji marek technologicznych wśród mieszkańców USA i Europy.

Samsung i Apple zyskują w oczach konsumentów marek technologicznych

W ciągu ostatnich sześciu miesięcy liderujący w rankingu Samsung poprawił swój wynik o 4,4 pkt., powiększając swoją przewagę nad Sony do 17 pkt. Apple zyskało w tym samym czasie 2,3 pkt. i dzięki temu zepchnęło z trzeciego miejsca w zestawieniu HP. Nieznaczne wzrosty zanotowały ponadto Panasonic i Asus.

Straciły natomiast wszystkie pozostałe oceniane marki, z czego najwięcej BlackBerry (prawie 10 pkt.) oraz Motorola i Nokia (po ponad 4 pkt.).

Ranking preferencji marek technologicznych wśród konsumentów z USA i Europy:

1. Samsung
2. Sony
3. Apple
4. HP
5. LG
6. Panasonic
7. Dell
8. Nokia
9. Philips
10. Toshiba
11. Acer
12. Sharp
13. Asus
14. Motorola
15. Sanyo
16. BlackBerry
17. Lenovo

Badanie zostało przeprowadzone przez Strategy Analytics drogą internetową w październiku 2012 r. na reprezentatywnych pod względem wieku, płci i poziomu korzystania z internetu grupach konsumentów w wieku od 15 do 74 lat. Udział w badaniu wzięło 2285 internautów z USA i 4268 z Europy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Samsung i Apple zyskują w oczach konsumentów marek technologicznych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl