SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Samsung LED TV: Zupełnie nowy gatunek telewizora (wideo)

Pod hasłem "Zupełnie nowy gatunek telewizora" rusza kampaniareklamowa telewizorów Samsung LED TV. Akcja podkreśla, że są onebardzo smukłe i zużywają mniej energii.

Kampania reklamowa telewizorów Samsung LED TV pokazujeegzotyczne gatunki roślin i zwierząt mające nawiązywać donowoczesnej technologii zastosowanej w tych urządzeniach. Przekazpodkreśla, że modele zapewniają zaawansowane parametry odwzorowaniakolorów i kontrastu oraz mając grubość tylko 3 cm, sąnajsmuklejszymi telewizorami z wbudowanymi zasilaczami i tuneramiMPEG4 DVBT. Kreacja zwraca też uwagę, że zainstalowane w urządzeniudiody LED zużywają mniej energii, będąc bardziej przyjaznymi dlaśrodowiska.




Akcja pod hasłem "Zupełnie nowy gatunek telewizora" od 4 majajest prowadzona w telewizji (m.in. TVP, Polsat, TVN, TVP Info, TV4,TVN7, Polsat2, Polsat Sport, TVN24, Discovery, At Media,nSport+MGM, NG HD+C+Sport HD), prasie ( m.in. Gazeta Wyborcza,Polityka, Wprost, Polityka, Newsweek, Forum, Tele Tydzień, To iOwo, Focus, Logo, Playboy, Film, Top Gear, Forbes, Twój Styl,Zwierciadło, National Geographic) i internecie (m.in. gazeta.pl,onet.pl, wp.pl, interia.pl), na outdoorze oraz w punktachsprzedaży. Globalna kreacja kampanii - zaplanowanej w telewizji iinternecie do połowy czerwca, a w prasie do połowy lipca - zostałazaadaptowana na polski rynek przez agencję Cheil, a zakupem mediówzajął się dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Samsung LED TV: Zupełnie nowy gatunek telewizora (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl