SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Samsung Mobile z wykrzyknikiem reklamuje 'Jeszcze więcej emocji'(wideo)

Pod hasłem "Jeszcze więcej emocji" rozpoczęła się wizerunkowakampania reklamowa Samsung Mobile. Obejmująca telewizję, internet iambient akcja promuje odświeżone logo firmy, w którym literę "i"zastąpił wykrzyknik.

Rozpoczęta pod hasłem "Jeszcze więcej emocji" kampanie reklamowa"Wow" promuje zmieniony wizerunek Samsung Mobile. W znakugraficznym firmy literę "i" zastąpił wykrzyknik, co ma symbolizowaćpozytywne emocje związane z użytkowaniem telefonów tej marki. Teuczucia podkreślają kreacje trzech sposób telewizyjnych SamsungMobile przedstawiających ludzi, którzy poświęcają się swoim pasjom:Formule 1 i piłce nożnej. Reklamy emitowane były od 17 do 23listopada w TVP, Polsacie, TVN, TVN Turbo, TVN Style, PolsacieSport Extra, Polsacie Cafe, Polsacie Play i nSport.

Z kolei w internecie uruchomiono pod adresemwow.samsungmobile.com/pl stronę, na której można zamieszczaćzdjęcia i filmy pokazujące pasje i momenty, które wywołałyniezapomniane emocje. Ponadto reklamy w formie double billboards,screening, billboard i top layer będą ukazywać się do 7 grudnia wportalach Onet.pl, Gazeta.pl, i Wp.pl oraz komunikatorzeGadu-Gadu.

Kampania "Wow" objęła też działania ambientowe: 21 listopada wsześciu punktach Warszawy rozstawiono ekrany wyświetlające spoty, aw czterech kolejnych - pokazujące same wykrzykniki. Dodatkowo pomieście jeździła specjalnie przygotowana i obrandowana limuzyna ztancerzami, którzy odwiedzali stołeczne kluby, zachęcając ludzi dozabawy i oklejając ich wykrzyknikami.

Dołącz do dyskusji: Samsung Mobile z wykrzyknikiem reklamuje 'Jeszcze więcej emocji'(wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl