SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Samsung No Frost: Technologia ułatwiająca życie (wideo)

W telewizji rusza kampania reklamowa lodówek Samsung No Frost.Akcja przebiega pod hasłem "Technologia ułatwiająca życie".

Telewizyjna kampania reklamowa lodówek Samsungpodkreśla działającą w nich technologię No Frost, dzięki którejrozmrażają się one automatycznie, a użytkownicy nie muszą usuwaćszronu ze ścianek tych urządzeń. Akcja pod hasłem"Technologia ułatwiająca życie" zaznacza również,że w ofercie firmy znajdują się zarówno lodówki side-by-side, jaktypu combi. - Jest to nasza pierwsza intensywna kampaniatelewizyjna promująca sprzęt AGD, w której to kategorii będziemykontynuować ekspansywne działania - deklaruje Michał Grzeliński, CEmarketing manager w Samsung Electronics Polska.



Akcja jest prowadzona zarówno w głównych stacjach telewizyjnych(m.in. TVP, Polsat, TVN), jak i kanałach tematycznych (m.in. TVPInfo, TV4, TVN7, Polsat2, TVN24, TVN Style, TVN Meteo, Kino Polska,AXN, Zone Club).

Kreację kampanii - zaplanowanej na cztery tygodnie - przygotowałafirma Michannnel, zakupem mediów zajęła sięagencja Cheil Communications we współpracy z domemmediowym Starcom, a działania public relationsprowadzi agencja Hill & Knowlton Poland.

Dołącz do dyskusji: Samsung No Frost: Technologia ułatwiająca życie (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl