SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Samsung Polska w ramach gwarancji wymieni pęknięty wyświetlacz w Galaxy S5

Samsung zapowiedział, że będzie wymieniał bezpłatnie w ramach gwarancji pęknięte wyświetlacze w modelu Galaxy S5, nawet, gdy usterka powstała z winy użytkownika.

Samsung Galaxy S5Article

Koreański producent w ramach akcji Bezpieczny Samsung Galaxy S5 wymieni jednorazowo każdemu użytkownikowi pęknięty wyświetlacz w ciągu roku od momentu zakupu urządzenia. Aby skorzystać z promocji, konieczne jest zarejestrowanie smartfona w dniach od 16 maja do 16 czerwca br. Dodatkowym warunkiem jest wykonanie tej czynności nie później niż 30 dni od nabycia urządzenia.

Samsung nie jest pierwszym producentem, który oferuje swoim klientom tego typu usługę. Wcześniej sześciomiesięczny okres ochronny amerykańskim użytkownikom swoich smartfonów zapewniał tajwański koncern HTC. W dalszym ciągu podobne warunki obowiązują na całym świecie posiadaczy urządzeń marki Kazam. Przysługuje im jednorazowa naprawa wyświetlacza bez względu na przyczynę jego uszkodzenia w ciągu roku od dokonania zakupu.

Więcej informacji na ten temat, regulamin akcji oraz formularz rejestracyjny można znaleźć na stronie bezpieczny.samsung.pl.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Samsung Polska w ramach gwarancji wymieni pęknięty wyświetlacz w Galaxy S5

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl