Samsung wspiera telefon D800 kampanią reklamową

Electronics Polska wprowadził pierwszy z serii SLIM telefon D800, kierowany głównie do mężczyzn.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Telefon D800 będzie promowany w wybranych mediach od maja do końca mistrzostw w lipcu. Kreacja wykorzystuje największą zaletę ambasadora marki – grę w piłkę nożną. Zdjęcie wykorzystane w kampanii pokazuje Ebiego Smolarka w dynamiczny sposób kopiącego piłkę na neutralnym tle.

Kampania prasowa obejmuje tygodniki społeczno-polityczne, prasę specjalistyczną piłkarską, magazyny lifestyle, magazyny pokładowe linii lotniczych oraz dzienniki ogólnopolskie.

        

Reklama zewnętrzna wykorzystuje nośniki 12x3 i 12x4 News Outdoor oraz warszawskie lotnisko (reklama zewnętrzna jak również wewnątrz budynków lotniska).

Reklama internetowa skierowana jest do dwóch grup docelowych: core target group, czyli mężczyźni oraz target Samsung Fun Club, na którym można znaleźć grę dedykowaną D800 z nagrodami.

Kreacją zajął się po raz pierwszy polski oddział Leo Burnett i została ona w całości przygotowana w Polsce. Zdjęcia do kampanii wykonał Łukasz Murgrabia. Media zaplanował i kupił dom mediowy MINDSHARE. Za kampanię ze strony klienta odpowiada Bartosz P. Herman.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu