SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Płatności telefonem i zegarkiem reklamują Konto Jakie Chcę w Santander Bank Polska (wideo)

W nowej kampanii reklamowej Konta Jakie Chcę oferowanego przez Santander Bank Polska przedstawiane są opcje płatności bezgotówkowych telefonem i smartwatchem.

Article

Spot z kampanii opowiada o mężczyźnie, który mimo że zostawił portfel w domu, zrobił na mieście zakupy, ponieważ płacił smartfonem (zbliżeniowo lub poprzez aplikację) oraz smartwatchem. Reklama podkreśla też inne zalety promowanego Konta Jakie Chcę: brak opłat za prowadzenie rachunku, przelewy natychmiastowe i kartę Dopasowaną.

W kampanii pojawia się też Łukasz Nowicki, od kilku lat ambasador reklamowy Santander Bank Polska (do września ub.r. działającego jako BZ WBK).

 

W poprzedniej kampanii Konta Jakie Chcę reklamowana była karta obsługująca wiele walut. Natomiast od miesiąca w Polsacie emitowany jest promujący Santander Bank Polska miniserial „Domowe rozgrywki”.

W pierwszym kwartale br. skonsolidowane wydatki Santander Bank Polska na marketing wyniosły 34,7 mln zł, o 36,3 proc. więcej niż rok wcześniej.

Aktywności reklamowe Santander Bank Polska są realizowane we wszystkich najważniejszych kanałach komunikacji. Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Red8 Advertising, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy SMG Polska.

W marcu br. Santander Bank Polska zaczął przetarg na obsługę reklamową.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Płatności telefonem i zegarkiem reklamują Konto Jakie Chcę w Santander Bank Polska (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ot co
Gotówka to wolność i niezależność i koniec kropka.
1 1
odpowiedź