SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Santander Bank Polska wybiera agencję do obsługi digital

Santander Bank Polska przygotowuje się do przetargu, w którym wybierze agencję reklamową do obsługi w digitalu z dużym nakierowaniem na performance.

Article

Informacje o rozpoczętym procesie przetargowym potwierdziła Monika Nowak, dyrektor departamentu public rrelations.

- Przetarg dotyczy tylko i wyłączenie naszego banku. Na razie jesteśmy na etapie RFI czyli przygotowania listy agencji, które zaprosimy do przetargu. Jeszcze nie zdecydowaliśmy do kogo zapytanie zostanie wysłane - podkreśla Nowak.

Nie określiła kiedy ostatecznie przetarg zostanie sfinalizowany.

Przy ostatniej kampanii reklamowej, w której wystąpił Marcin Dorociński Santander Bank Polska pracował z agencjami FCB Brdige2Fun, Red8 Advertising, Starcomem i Propeller.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Santander Bank Polska wybiera agencję do obsługi digital

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl