Sante: Trzeba mieć zdrowie, aby być kobietą (wideo)

Pod hasłem „Trzeba mieć zdrowie, aby być kobietą” rusza kampania reklamowa zdrowej żywności Sante. Akcję przygotowały agencja Icon Advertising Unlimited i dom mediowy Mediapol.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania Sante, firmy produkującej zdrową żywność, pokazuje kobietę opowiadającą o spotykanych przez siebie na co dzień mężczyznach. Żartobliwy przekaz ma trafić do nowej grupy docelowej – młodych mieszkańców miast, dla których zdrowe odżywianie stanowi ważny element stylu życia. Jednocześnie firma odświeżyła swój serwis internetowy, współpracując przy tym z grafikiem freelancerem Justyną Rębowską oraz Futurity.pl.

Spot reklamowy Sante jest emitowany w TVN, TVP1, TVP2 oraz kilkudziesięciu kanałach tematycznych. Kreację kampanii – zaplanowanej do końca maja – przygotowała agencja Icon Advertising Unlimited, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediapol.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"