SAR oferuje nowy rodzaj członkostwa. Szlak przeciera adQuery

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR powołało nową formułę członkostwa – członka afiliowanego. To propozycja skierowana do organizacji lub firm wspierających rozwój całej branży komunikacji marketingowej, w tym agencje zrzeszone w ramach Stowarzyszenia.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
SAR oferuje nowy rodzaj członkostwa. Szlak przeciera adQuery
fot. materiały prasowe

Stowarzyszenie uruchomiło nową formę członkostwa, ponieważ zgodnie ze statutem może zrzeszać wyłącznie pracowników agencji komunikacji marketingowej (członków zwyczajnych) i same agencje (członków wspierających).   

Członek afiliowany SAR to podmiot – firma lub organizacja – działający na rzecz branży komunikacji marketingowej, poprzez udostępnianie specjalistycznej wiedzy, usług, rozwiązań lub kompetencji. Jego rola polega na współdziałaniu z członkami SAR oraz pracy na rzecz ogólnego rozwoju i profesjonalizacji rynku marketingowego.

– Uruchomiliśmy instytucję członka afiliowanego, widząc w środowisku komunikacji marketingowej coraz silniejszą potrzebę dialogu między agencjami a firmami współpracującymi i łączącymi ich z reklamodawcami oraz mediami. Zależy nam, by branża w szerszym stopniu wymieniała się doświadczeniami, edukowała się i wzmacniała wspólne standardy, na których straży stoi SAR – mówi Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR.

Szlak przeciera adQuery

W połowie czerwca platforma technologiczna adQuery dołączyła do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR jako pierwszy członek afiliowany.

Marek Naruszewicz, CEO adQuery: – Dołączenie do SAR to dla nas naturalny krok – chcemy być blisko tych, którzy wyznaczają kierunki rozwoju komunikacji marketingowej w Polsce. Jako adtech działający w duchu innowacyjności i odpowiedzialności, wierzymy, że technologia może i powinna wspierać agencje w dostarczaniu jakościowych kampanii, w bezpiecznym kontekście i z realnymi wynikami. Dzieląc się naszym doświadczeniem w obszarach takich jak kontekstowe targetowanie, brand safety, czy kampanie redukujące emisje CO2, chcemy wspólnie z branżą kształtować standardy nowoczesnej reklamy. SAR to przestrzeń, w której widzimy możliwość realnej wymiany wiedzy i budowania wartościowych relacji. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat

Netflix zapożycza się na właściciela TVN. Kredyty na pięć lat