Scandlines reklamuje rejsy do Danii i Szwecji

Na outdoorze ruszyła kampania reklamowa połączeń promowych do Danii i Szwecji realizowanych przez firmę Scandlines. Akcja jest prowadzona w zachodniej Polsce.

tw / tw / wm
tw / tw / wm
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa realizowanych przez firmę Scandlines połączeń promowych pomiędzy Danią, Niemcami i Szwecją podkreśla, że są one dostępne w nowym systemie cenowym. Przekaz jest skierowany zarówno do osób podróżujących w celach biznesowych, jak i turystycznych. Grupą docelową kampanii - mającej na celu popularyzowanie tego sposobu podróży - są mieszkańcy zachodniej części Polski. Akcja jest prowadzona na nośnikach outdoorowych firmy Jet Line o rozmiarach 12 x 4 m przy trasach do takich miast jak Szczecin, Berlin, Drezno i Wrocław. Kreację kampanii - zaplanowanej na cały styczeń - firma Scandlines przygotowała we własnym zakresie, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimum Media OMD.

tw / tw / wm
Autor artykułu:
tw / tw / wm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych