„Schowaj zimę na wiosnę” - niechciany bałwan w kampanii IKEA (wideo)

Rozpoczęła się wiosenna kampania reklamowa IKEA wspierająca promocję „Dom, w którym wszystko się układa”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy JWT Warszawa, Film Republic, K2 i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach promocji „Dom, w którym wszystko się układa” za każdy tysiąc złotych wydane w IKEA na szafy PAX dostaje się na karcie rabatowej 100 zł na dalsze zakupy. Oferta będzie obowiązywać do 28 kwietnia. IKEA podkreśla, że w ten sposób chce pomóc swoim klientom w przechowywaniu przez okres letni ciepłych ubrań i akcesoriów zimowych, takich jak sanki czy narty. W reklamach promocji symbolem tych niechcianych rzeczy z sezonu zimowego jest bałwan.

Kampania reklamowa jest prowadzona w telewizji (spoty 30- i 15-sekundowy w TVN, Polsacie, TVP1, TVP2 i kanałach tematycznych), prasie, internecie oraz samych sklepach IKEA (m.in. ekrany na meblach audiowizualnych Uppleva).

Koncept kreatywny przygotowała agencja JWT Warszawa, za działania w internecie odpowiada agencja K2, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC. Reklamę telewizyjną wyreżyserował Styrmir Sigurdsson, wyprodukował dom produkcyjny Film Republic, a muzykę do niej skomponowała Kari Amirian.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek