SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Schulz brand friendly łączy działy strategii i mediów, na czele Paweł Jóźwik

Agencja Schulz brand friendly łączy działy strategii i mediów. Na czele nowopowstałego teamu stanął Paweł Jóźwik.

Paweł JóźwikPaweł Jóźwik

Jak podano w komunikacie "wprowadzona zmiana ma na celu uspójnienie tworzonych dla klientów strategii, planowanie i realizację nowatorskich rozwiązań oraz rozwój kompetencji członków zespołu. Dział strategii ma odegrać istotną rolę w działaniach new businessowych oraz rozpocznie wewnętrzny projekt edukacyjny dla pracowników. Efektem pracy nowopowstałego działu mają być projekty łączące strategiczną wizję z kreatywnym myśleniem oraz technologicznym podejściem i narzędziowymi rozwiązaniami".  

Na czele nowoutworzonego działu strategii stanie Paweł Jóźwik, który do tej pory obejmował stanowisko digital dtrategist, pracując dla takich marek jak Wawel, Polskie Koleje Linowe, Lubelska czy Kaufland. Na co dzień projektuje strategie komunikacji marek w internecie, zajmuje się planowaniem mediów, kampaniami marketingowymi i analizą działań. Z projektami digitalowymi w branży związany jest od 7 lat. W przeszłości koordynował pracę działów social media i performance marketing.

- Jako nowy dział strategii stoimy przed wieloma ekscytującymi wyzwaniami. Dzisiejszy strateg nie tylko powinien nadążać za trendami w marketingu, ale i mieć ambicje je kreować oraz przekonywać do nich pozostałe osoby. Musi działać w symbiozie z pozostałymi działami agencji i dostarczać rozwiązania w przypadku napotkanych problemów. Powinien mieć także wpływ na klienta, wspomagać dział sprzedaży oraz kształcić pracowników. Żeby spełniać te cele, strategia chce stać się centrum operacyjnym. Miejscem, w którym technologia i narzędziowe podejście stykają się ze strategiczną wizją, kreatywnym myśleniem i planowaniem działań w szerszej perspektywie. To będzie wymagało od nas połączenia umiejętności specjalistycznych z interdyscyplinarnym myśleniem. Takie projektowanie działań taktycznych ma prowadzić do spójnej, nowoczesnej, a więc i wielokanałowej komunikacji marki, która nie jest oderwana od świata konsumenta - mówi Paweł Jóźwik.

Dział strategii rozpoczął już pracę w nowych obszarach, tworząc projekty m.in. dla marki Kaufland.

Dołącz do dyskusji: Schulz brand friendly łączy działy strategii i mediów, na czele Paweł Jóźwik

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl