SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

10 nowych osób w agencji Schulz brand friendly

Maciej Urbanek, Jonasz Ulatowski, Roksana Wantulok, Wioletta Leszczyńska, Katarzyna Kantner, Anna Klusek, Michał Wierzbowski, Filip Filipczak, Martyna Krupa i Anna Siwek dołączyli do zespołu agencji reklamowej Schulz Brand Friendly.

Article

Do działu kreacji dołączyli: Maciej Urbanek (senior motion&art director), Jonasz Ulatowski (senior art director), Roksana Wantulok (art director) oraz Wioletta Leszczyńska (junior art director).

Nowi copywriterzy to: Katarzyna Kantner, Anna Klusek oraz Michał Wierzbowski, który wrócił do agencji po dwuletniej przerwie, obejmując stanowisko senior copywritera. Z agencją ponownie związał się Filip Filipczak, który został retail senior strategist. Z kolei dział client service zasiliła Martyna Krupa, obejmując stanowisko account executive, a production managerem została Anna Siwek.

- Rozbudowa zespołu wynika z konieczności zwiększenia wydajności i efektywności pracy dla naszych stałych klientów, którzy w okresie pandemii nie zmniejszali swojej aktywności marketingowej. Zdaliśmy sobie sprawę z tego, że to jest jeden z najważniejszych dla nas momentów, jeżeli chodzi o działania sprzedażowe i możemy pozwolić sobie na przetestowanie niestandardowych sposobów dotarcia do klienta oraz zainteresowanie go naszymi usługami. Modyfikacja struktur agencji to kolejny powód tak szerokiej rekrutacji, dzięki której już teraz jesteśmy gotowi na obsłużenie zdecydowanie większej ilości projektów zarówno, przetargowych jak i produkcyjnych - komentuje Andrzej Kapera, managing director, Schulz brand friendly.

Schulz brand friendly zatrudnia obecnie 60 osób i obsługuje takie marki jak Pudliszki, Wawel, Polskie Koleje Linowe, Lubelska czy marki z portfolio USP Zdrowie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 10 nowych osób w agencji Schulz brand friendly

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Co&
po co wasze swary głupie....
odpowiedź