SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Publicis Communications łączy agencje Arc, Leo Burnett oraz MSL w spółkę LBG, na czele Sebastian Hejnowski

Od 10 października Publicis Communications łączy w jedną spółkę LBG trzy agencje -  Arc, Leo Burnett i MSL. Nową strukturą kieruje Sebastian Hejnowski, dotychczasowy CEO MSL Central and Eastern Europe.

Sebastian Hejnowski Article

Jak podano w komunikacie "zmiana w strukturze podmiotów wchodzących w skład Publicis Communications wynika przede wszystkim z chęci uproszczenia funkcjonowania agencji i zmniejszenia ilości biurokracji. W związku z tym, firma systematycznie redukuje liczbę podmiotów prawnych".

Od 10 października marki Arc, Leo Burnett oraz MSL będą funkcjonowały jako osobne oddziały w ramach jednej spółki LBG, której szefem będzie Sebastian Hejnowski. Przez ostatnie dwa lata pracował w warszawskim i paryskim biurze Publicis Groupe. Obecni dyrektorzy zarządzający Leo Burnett Warsaw - Hanna Jackowska, MSL - Sebastian Stępak oraz Arc - którego szefową jest Agnieszka Gryżewska - będą raportowali bezpośrednio do Hejnowskiego, zachowując dotychczasową niezależność swoich agencji. Wymienione marki będą funkcjonowały jako osobne oddziały w ramach jednej spółki LBG.

- Sebastian to dynamiczny menedżer, który buduje efektywne organizacje i zapewnia ich wzrost. Jego skuteczność i umiejętności zarządzania będą ważnym elementem budowania zintegrowanej oferty spółek w jednym z filarów grupy -   komentuje Tomasz Pawlikowski, chairman & CEO Publicis Communications.

W związku z połączeniem trzech agencji, planowana jest przeprowadzka biura MSL na powierzchnię biurową, gdzie znajduje się Leo Burnett i Arc.

Dyrektorem operacyjnym polskiego oddziału Publicis Communications od lipca tego roku jest Marek Gargała.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Publicis Communications łączy agencje Arc, Leo Burnett oraz MSL w spółkę LBG, na czele Sebastian Hejnowski

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nick
Gdy zwiezie się kilka kup obornika na jedną dużą, to nie znaczy, że będzie mniej śmierdzieć. Po prostu jedną kupę łatwiej obejść i skontrolować.
8 1
odpowiedź
User
Marek
Ta „tprzeprowadzka na wspólna powierzchnie” to pewnie z nadmiaru sukcesu firm wchodzących w skład LBG :) Niesamowite jak szybko można rozwalić coś, co jeszcze kilka lat temu było kwitnącym biznesem ciekawe ile jeszcze „uproszczeń struktury” planuje publicis w Polsce ? ;).
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing