Sebastian Tomaszewski w zarządzie właściciela marki Diamant

Nowym członkiem zarządu Pfeifer&Langen Polska, do której należy marka cukru Diamant, został Sebastian Tomaszewski. Zajmuje się marketingiem i sprzedażą produktów, a także planowaniem i jakością.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Sebastian Tomaszewski w zarządzie właściciela marki Diamant
Sebastian Tomaszewski

Tomaszewski pracował już w Pfeifer&Langen w latach 2010-16, kiedy odpowiadał za rozwój portfolio produktów jak i poszukiwanie nowych obszarów dystrybucji. Teraz będzie zajmował się też zarządzaniem produkcją uszlachetniającą i zakupami operacyjnymi, efektywnością przedsiębiorstwa, oraz logistyką.

- Już dziś jesteśmy świadkami wielu zmian i przeobrażeń w firmie: wdrażamy nowoczesne metody zarządzania, aktywnie pozyskujemy wiedzę dostępną na rynku i zmieniamy strukturę organizacyjną. Jestem przekonany, że koncentracja na celach długofalowych i zrównoważonym rozwoju pozwoli na utrzymanie silnej pozycji Grupy P&L w Polsce,  pomimo iż nasze otoczenie bardzo szybko się zmienia - uważa Sebastian Tomaszewski.

Tomaszewski kilkanaście lat pracował w Dramers

Sebastian Tomaszewski ukończył towaroznawstwo na poznańskiej Akademii Ekonomicznej a także Executive MBA na Nottingham Trent University. Przez kilkanaście lat pracował w firmie Dramers m.in. jako dyrektor handlowy i ds. rozwoju biznesu. Odpowiadał za opracowanie i realizację strategii handlowej i marketingowej na terenie ponad 60 krajów.

Grupa Pfeifer&Langen Polska jest częścią międzynarodowej grupy Pfeifer&Langen. W Polsce należą do niej cukrownie w Środzie Wlkp., Gostyniu, Miejskiej Górce i Glinojecku, ma 25 proc. udziałów w rynku cukru. Sprzedaje go m.in. pod marką Diamant. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"