„Sekretne życie Zwierzaków domowych” w kampanii Mlekołaków (wideo)

W telewizji, kinie, internecie i punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa płatków śniadaniowych Mlekołaki (produkowanych przez Lubellę) związana z nowym filmem animowanym „Sekretne życie Zwierzaków domowych”. Akcję przygotowały firmy Hand Made i Mindshare.

km
km
Udostępnij artykuł:
„Sekretne życie Zwierzaków domowych” w kampanii Mlekołaków (wideo)

W nowej kampanii Mlekołaków prezentowane są promocyjne opakowania płatków z banderolą informującą o kolekcji naklejek, a także nowy produkt z limitowanej edycji Lubella Mlekołaki Choco Poppy (czekoladowe kulki ze zbożowym puffem w miodzie).

Na półkach sklepowych znaleźć można promocyjne opakowania Mlekołaków - w każdym z nich znajdują się 3 naklejki z bohaterami filmu „Sekretne życie Zwierzaków domowych”, a łącznie do zebrania jest 30 różnych wzorów. Promocją objęte są wszystkie warianty smakowe i są one oznaczone specjalną banderolą. W sieciach handlowych i wybranych sklepach są dostępne także albumy do kolekcjonowania naklejek.

W przygotowanym na potrzeby akcji krótkim spocie widzimy bohaterów filmu "Sekretne życie zwierzaków domowych" i dowiadujemy się o niespodziankach od Mlekołaków, a także o nadchodzącej premierze animacji (23 września).

Reklama emitowana jest na kanałach dziecięcych stacji telewizyjnych, w kinach oraz w serwisie YouTube. Ponadto prowadzone są działania promocyjne w sklepach oraz podczas ogólnopolskiej trasy eventowej. Równocześnie w punktach sprzedaży w całej Polsce przeprowadzane są lokalne konkursy, w których wygrywać można m.in. bilety do kina.

Kreację kampanii przygotowała agencja Hand Made, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?