„Seksmisja” i inne komedie najpopularniejsze wśród polskich klasyków na YouTube

Wśród znanych polskich filmów studiów Kadr i Tor umieszczonych miesiąc temu na YouTube najwięcej odtworzeń zanotowały komedie, na czele z „Seksmisją” i „Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz?”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W połowie czerwca na YouTube legalnie pojawiło się ponad 50 polskich filmów sprzed lat zrealizowanych przez studia filmowe Kadr i Tor. Łącznie zanotowały one do tej pory ponad 730 tys. odtworzeń - 510 tys. na kanale Kadru (na którym jest teraz 31 filmów, a ma on 34,9 tys. subskrybentów), a 125 tys. na kalane Toru (26 filmów, 23,9 tys. subskrybentów).

Zdecydowanie najpopularniejsza wśród tych filmów jest „Seksmisja”, która przez miesiąc zanotowała 63,9 tys. odtworzeń wersji podstawowej i 14,6 tys. odtworzeń wersji z audiodeskrypcją dla niewidomych. Poziom 50 tys. wyświetleń przekroczyły jeszcze komedie „Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz?” (63,2 tys.)  i „Nie lubię poniedziałku” (54,3 tys.). Zresztą całą pierwszą dziesiątkę najpopularniejszych produkcji stanowią komedie. Jako jedyny film nie komediowy ponad 20 tys. wyświetleń zanotował „Faraon” (20,9 tys.).

Najpopularniejsze filmy na youtube’owych kanałach Kadru i Toru (w nawiasie liczba odtworzeń - stan z 17 lipca br.)

1. Seksmisja (78 485)2. Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz? (63 246)3. Nie lubię poniedziałku (54 281)4. Kogel Mogel (43 779)5. Brunet wieczorową porą (29 508)6. Galimatias czyli Kogel Mogel 2 (27 668)7. Vabank I (27 153)8. Wielki Szu (27 098)9. Vabank II czyli riposta (22 699)10. Rejs (20 975)

W dorobku studiów Kadr i Tor znajduje się ponad 800 filmów. Obie firmy planują sukcesywnie udostępniać je na swoich kanałach youtube’owych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"