SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Semahead zajmie się sprzedażą bezpośrednią reklam w Grupie Interii, odchodzi Michał Otocki

Agencja Semahead (należąca do Grupy Interia) przejmie nadzór nad całą sprzedażą bezpośrednią oferty reklamowej tego wydawcy. Z Interią żegna się Michał Otocki, dotychczasowy dyrektor sprzedaży bezpośredniej.

Konrad BłazenekArticle

Przeniesienie sprzedaży bezpośredniej do Semahead ma być odpowiedzią na oczekiwania reklamodawców, którzy wykupują powierzchnie reklamowe wprost od Grupy Interia. - Nowe rozwiązanie ma na celu zapewnienie obecnym i potencjalnym partnerom biznesowym grupy pełnej obsługi w zakresie nowoczesnych technik cyfrowej komunikacji - podkreśla wydawca w komunikacie przesłanym portalowi Wirtualnemedia.pl.

Jednocześnie z Grupy Interia odchodzi Michał Otocki, który pełnił funkcję dyrektora sprzedaży bezpośredniej. Połączonymi zespołami Semahead i działu sprzedaży bezpośredniej będzie kierował Konrad Błazenek, od lipca br. dyrektor zarządzający agencji.

Agencja Semahead specjalizuje się w marketingu w wyszukiwarkach, oferuje kompleksowe rozwiązania z zakresu pozycjonowania (SEO), Google AdWords, web analytics oraz social media.

Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 17,5 mln realnych użytkowników i 1,2 mld odsłon, a sam portal Interia - 13 mln użytkowników i 716,4 mln odsłon.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Semahead zajmie się sprzedażą bezpośrednią reklam w Grupie Interii, odchodzi Michał Otocki

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ww
Przecież to już grali
odpowiedź
User
brrr
I ta bajka się źle skończyła.
odpowiedź
User
Lolek
A co to jest Semahead?
odpowiedź