SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Ponad 110 tys. zł za nową identyfikację wizualną Senatu

Firma Headmade Studio wygrała konkurs Senatu RP, Kancelarii Senatu i Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej na system identyfikacji wizualnej, regulujący zasady komunikowania się za pomocą oficjalnych symboli państwowych i tradycyjnego znaku Senatu.

Article

Ogłoszony w marcu br. konkurs dotyczył zaprojektowania i wdrożenia systemu identyfikacji wizualnej Senatu i Kancelarii Senatu. W pierwszym etapie powstała nowa identyfikacja Senatu RP i jego organów, czyli Marszałka, Prezydium, Konwentu, Komisji i dodatkowo Senatorów, Biur Senatorskich oraz Kancelarii. Na tym etapie zastosowano godło Polski. W drugim etapie miała powstać identyfikacja wizualna Kancelarii Senatu, jej jednostek (w tym biur) z wykorzystaniem Orła Zygmuntowskiego.

Do konkursu wpłynęło pięć projektów, od firm: Type2, Marian Misiak, Podpunkt, PodwysockiDesing i Headmade Studio. Senat wybrał ofertę tej ostatniej, podpisując z nią umowę o wartości 110,7 tys. zł.

Szef Kancelarii Senatu Jakub Kowalski poinformował na Twitterze, że prace nad nowym systemem identyfikacji wizualnej prowadzone są we współpracy z Kancelarią Prezydenta, Kancelarią Sejmu oraz premier. System ten ma być podstawą dla spójnego systemu identyfikacji państwowej.

Z kolei STGU podało, że wybrane elementy identyfikacji posłużą do stworzenia analogicznych systemów dla najważniejszych urzędów państwowych, opartych na godle.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ponad 110 tys. zł za nową identyfikację wizualną Senatu

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sin
Polskie instytucje mają już logo - białego orła w koronie na czerwonym tle. A może się go wstydzą?
9 0
odpowiedź
User
XYZ
Ten ptak wygląda jakby miał depresje.
6 0
odpowiedź
User
R2D2
Polskie instytucje mają już logo - białego orła w koronie na czerwonym tle. A może się go wstydzą?


Jeszcze chwila i każde ministerstwo będzie miało swój hymn. A ty, głupi obywatelu, płać.
6 0
odpowiedź
User
koryto
Po kolei koledzy, pieniędzy jest dużo.
5 0
odpowiedź
User
wariograf
110.000 za całościowy SIW Senatu i Kancelarii Senatu jest kwotą adekwatną do zakresu realizacji. 70.000 kosztowało wykonane w marcu 2017 opracowanie znaku Senatu i Kancelarii.
2 0
odpowiedź
User
anon
Wyglada jak logo Skyrimu. Czyzby grafik za duzo sie nagrał w produkty Bethesdy?
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing